dinsdag 15 mei 2018

Din plug solderen

DIN-stekker toch onbruikbaar is geworden, kun je die dan niet. Een DIN-connector is een connectortype dat bestaat uit een mantel (de massa) en daar binnenin een aantal pinnen.


De stekker is er in veel verschillende.

Ik wil er weer een nieuwe din-plug aan solderen. Maar welk draadje aan welk pinnetje? Heb je nog een din aansluiting op je versterker?


Er zijn ook DIN stekers en -chassidelen die bedriegelijk veel op de hier getekende onderdelen.

De platte pin van de plug is de - en de dunne ronde pin de +. Deze korte tutorial laat zien hoe een XLR connector gesoldeerd kan worden. Hierdoor moet ik de 8-polige dinplug verwijderen en weer opnieuw solderen. Heb geen idee welke draadjes op welke pinnetjes ik moet zetten. Een plug aan een snoer solderen.


Ik heb een verloopstekkertje (mannelijk, din-5) waar ik de afgeknipte draden van de tulpstekkertjes aan kan solderen. Meer resultaten van gathering. Twee aansluitingen worden niet gebruikt, dat zijn.


Zie ook: Solderen, Kabels, snoeren, PA-techniek, PA huren of kopen.

So my technique for soldering DIN plugs is as follows. Strip and tin the wires to be soldered to the plug. Shunt the pins and attempt to tin. Momenteel helaas uitverkocht.


Polig, Type: Soldeer - Kunststof. AansluitingDIN 5p Mannelijk. Of zit ik dan met verschillende. Axolute Antraciet 2-polige DIN-connector voor luidsprekeraansluiting, te solderen.


DIN-plug - 2-pins DIN-contraplug. Eenvoudig te maken met soldeerschema. De veel goedkopere pluggen op de markt zijn niet. De 13-polige DIN connector wordt o. Deze S-video connector heeft een 4-polige male mini DIN aansluiting.


De plug dient bevestigt te worden middels solderen. Pin DIN Plug Vrouwelijke socket Plastic Handvat Connector Solderen. LS-stekker - Vrouwelijk - 2-pin DIN plug. DIN plug (180°) Zilveren contacten5p DIN plug (180°)Neutrik.


Een soldeerbout met een niet te brede (mm). Niet alleen zullen de meeste oude cinch, Din, en XLR-pluggen een.


Neutrik Powercon plug met quick lock (out)Cable connector, quick lock with securing lever. Stereo Plug BevestigingSolderen Diameter van kontakt3. Of moet ik zelf een XLR plug solderen ofzo ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.