donderdag 3 mei 2018

Bmw 12 volt plug

Input 12V~24V Output 5V, 2A. ERCLP04U motorvoeding USB BMW plug. Din (SD14) BMW aansluiting universeel Baas.

Auto 12V splitters en stekkers bij Conrad. Op dit forum is er ook al wat. DIN-stekkerdoos zoals je ze bv.


Ik heb een BMW plug (12volt) op mijn motor en ik ben op zoek naar een stekker voor BMW plug die overgaat naar.

Kan zowel op een sigarettenaansteker als de 12V. V-240V AC naar DC converter adapter 12v. Hallo Jan, je de spanning op de motor is het zelfde volt.


In de plug die je in de 12V aansluiting van je auto steekt zit namelijk een. Je kan Online Groothandel bmw motorfiets,Bmw accessoire plug,weer pack. De USBis een 1A adapter voor USB apparaten op de motor. Zet 12V naar 5V USB standaard.


In de brochure staat standaard een volt aansluiting voorin.

Echter, je kan als optie ook een volt aansluiting kiezen voor eur 11. Erg handig om accessoires op aan te sluiten zoals navigatie of telefoon. USB Adapter met dubbel stopcontact connector DIN BMW en Triumph Sale.


V adapter met dual USB-stekker DIN-connector. Maak hier uw keuze uit het Sigarettenaansteker 12V stekker aanbod van Allekabels.


This listing is for one adapter Hella style male plug adapter to volt female socket. BMW Motorcycles AGM Battery volt maintenance-free sealed. Een vraagje ik wilde een volt aansluiting gaan maken op mijn motor. Heb jij de bekende "BMW-plug" hiervoor gebruikt?


Bijv BMW, het rode dopje wordt dan. BMW - USB 12-Volt lader, Dual. Met de nieuwe BMW Dual USB volt oplader kunnen comfortabel en snel maximaal twee mobiele apparaten tegelijkertijd. Buy Motorcycle Charger Plug for BMW: Accessories - Amazon.


Iztoss Motorcycle car volt Hella(Din) BMW Powerlet German DIN. VDC plug met klem voor stuurmontage op en 25mm sturen. Geschikt als voeding voor 12V apparaten, niet voor aanstekers! Hallo, kan iemand mij vertellen waar de zekering zit van de volt aansluitingen (aansteker en kofferruimte) ik heb er geen stroom op.


De aansteker plug heb ik achter de afstandbediening gemaakt. Er bestaan pluggen met een afneembaar verloopstuk, meestal rood.


Zelf heb ik bij een electronicawinkel een 12V autostekker gekocht (met een smalle snuit.. die past in de contactdoos van de BMW), een stuk tweeaderig luidsprekersnoer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.