maandag 7 mei 2018

Blue snowball statief

De Snowball wordt geleverd met een volledig verstelbaar, metalen statief en is verkrijgbaar in. Blue Snowball Studio + statief.


Voor voice-overs en livestreaming raad ik aan om een ander statief te nemen.

Usb plug-and-play condensator microfoon voor veelzijdig gebruik. Het is nog nooit zo gemakkelijk geweest om hoge kwaliteit audio te krijgen met uw computer.


Thuis, op kantoor of waar dan ook, de Snowball iCE USB. Naast deze mini standaard heb ik ook een groot statief.

Coolblue: alles voor een glimlach. Fits perfectly with the blue snowball and newer arm mount, negates all. Bestel de BLUE MIC Snowball Gloss Black nu bij MediaMarkt. Het kleine statief is handig voor als je via skype met anderen wilt spreken en geen gebruik wilt.


In de Snowball iCE review lees je of het een goede microfoon is. Innox IVA USB broadcasting microfoon statief. Houder om iPad op statief te bevestigen.


Ik was al een tijdje op zoek naar een standaard voor mijn blue snowball, maar vond alleen standaarden met kleinere schroefknoppen, verder is hij makkrlijk te. Amper gebruikt, ik verkoop hem omdat ik een andere headset heb gekocht voor het gamen.

Online video is in deze tijd een enorme kans om je te onderscheiden van andere merken of bedrijven. Bijhorend statief en XLR-kabel inbegrepen ! Snel en gemakkelijk zoeken, vinden en online. De kwaliteit van je camera is niet altijd geweldig en zonder statief. DJ TRIPOD DJ PA SPEAKER STANDS ADJUSTABLE HEIGHT STAND.


De microfoon beschikt over een afneembaar popfilter om de. Ik had dit keer de 12” LightBridge mee en mijn camera op statief voor wat.


Bekijk het ruime assortiment Innox iva heavy microfoonstatief zwart artikelen en vergelijk winkels voor de laagste prijs. Deze Trust universele USB microfoon op statief maar zingen zonder microfoons is een stuk minder leuk. Prodipe ST-USB Lanen + broadcast statief. Het kan allemaal met de Snowball microfoon van Blue!


Inclusief, Desktopstatief en USB kabel. Monitor speakers voor de Snowball Gloss Black. Statief gebruiken als Glidecam? Als je thuis met een DJ controller of DJ set draait heb je DJ speakers, ook wel monitor speakers genoem.


Mijn situatie is als volgt: Ik heb een statief die de lucht in kan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.