woensdag 25 april 2018

Stuurhoeksensor

De stuurhoeksensor registreert de verdraaiing van het stuurwiel d. Deze informatie is belangrijk voor het ESP-systeem. Het ESP stelt vast wanneer de auto uit koers raakt, met hulp van een stuurhoeksensor, wielsensoren en gierhoeksensor.

Uitlezen levert de foutcode Gop, stuurhoeksensor. Tijdens het remmen hoor ik een licht tikkend geluid. Stuurhoeksensor Fiat Blauwe kabel Quick View.


Jammer genoeg was dit niet zo en ben ik dus beginnen zoeken op internet en heb gevonden dat het wel eens de stuurhoeksensor zou kunnen.

Op zoek naar goedkope stuurhoek sensor voor uw Bmw? Geef uw kenteken in en ontdek wat Winparts. Snelste levering in gehele BeNeLux. Vergelijk en bespaar met onze lage prijzen!


B en 3BG: Na het vervangen van het stuurhuis (ivm lekkage) blijft het. Voorbeeldzinnen met `stuurhoeksensor`. Ik heb een lampje op mijn dash die ik liever niet zie: het ESP lampje.


Een oranje gevarendriehoekje met een ronde pijl eromheen. MBenzNL schreef: allereerst moet je na het opnieuw aansluiten van de accu je stuurhoeksensor weer opnieuw inleren door het stuur helemaal.

Dat betekent dat de DSTC niet werkt. Volgens mij moet dan de contactrol vervangen worden, de stuurhoeksensor zit als ik mij niet vergis daar namelijk in. Dit zit achter de Airbag in. Ruime Keuze uit Alle Topmerken voor Jouw Auto.


Gratis bezorging bij bestellingen boven de €20. Vandaag ben ik bij de (universele vak-) garage geweest waar ze de auto uitgelezen hebben. Het probleem lijkt de stuurhoeksensor te zijn.


Bekijk alle stuurhoek sensor-onderdelen bij Van Deijne Bedrijfswagen onderdelen. Een breed assortiment en hoge kwaliteit auto-onderdelen voor bijna. Koop online een goedkope stuurhoeksensor en uw bestelling wordt binnen uur bezorgd.


Na bezoek Bosch carservice was de diagnose stuurhoeksensor foutcode. Weet iemand misschien waar de stuurhoeksensor zit, en of ik er aan kan rommelen ofzo.


Zal het misschien helpen om ff de accu los te. Reparatie stuurhoeksensor koppelsensor stuurbekrachtiging Fiat Panda Punto Lancia Ypsilon. Ik ben nieuw hier maar lees al even mee in het Captur. Klopt het dat ze met de stuurhoek sensor ook je stuur recht kunnen zetten, na bv.


Ook de bedrading en vochtige of vervuilde contacten kan de.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.