dinsdag 10 april 2018

Bougiekabel per meter

Veilig betalen: Betaal veilig via alle grote banken met iDeal of PayPal. Je mag ons tijdens werktijden altijd je vragen stellen. Beschikbaarheid: Op voorraad.

Bezorgkosten: niet aangegevenAanbieding bekijken. MSD Super conductor bougiekabel mm, per meter te bestellen voor het maken van custom bougiekabels. Deze kabel heeft zeer weinig weerstand en geleid.


Let op: wordt per halve meter geleverd!

Bijzonder geschikt voor voertuigen met contact punten. Prijs per meter, ik knip het op de gewenste lengte af. Ontstoorde gele siliconen bougiekabel 40cm. Met rode of zwarte isolatoren.


Niet op voorraa klik hier om een e-mail te ontvangen wanneer dit artikel leverbaar is. Flexibele Silicone bougiekabel. Buitendiameter is 7mm en is de standaard maat voor praktisch elke motorfiets.


Kleur: Transparant Dikte: mm. Wanneer we een klein beetje handig zijn kunnen we de bougiekabels ook zelf maken.

Diverse handelaren op beurzen bieden bougiekabels aan per meter en. Nieuwe bougie, bougiedop of bougiekabel voor uw bromfiets nodig? Op deze bougiekabel zijn alle NGK bougiedoppen te monteren. Is af te knippen op de juiste lengte voor de motor.


Goede bougiekabels zorgen voor een beter en stabieler presterende motor. Kan iemand mij vertellen welke of wat voor soort bougiekabel. Super high performance bougiekabels voor uw mercedes. De bougiekabels van mijn K1zijn niet al te best meer.


Ik heb het gevoel dat de bougiekabels van Kaatje minder worden. Ik heb bij mijn Yamaha XT6project een set bougiekabels nodig. Op zoek naar goedkope bougie kabels voor uw auto? Bougie kabel SET Siliconen ZWART.


Geef uw kenteken in en ontdek wat Winparts. Dit onderdeel is geschikt voor de volgende motoren. MSD super conductor wire red. Nu vraag ik me af, kan ik de bougie kabel ook een stukje inkorten, zeg.


Dubbelklik op de afbeelding voor groot formaat. Afstelhulp voor magneetontsteking. Accumonitor DC-DC omvormer van. Wie weet waar je nog echte bougiekabel met koperkern kan kopen in.


Ook daar kunnen ze waarschijnlijk wel bougiekabel per meter leveren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.