donderdag 19 april 2018

Autoradio aansluiten op 220v

Ik heb al geprobeert met een ac adapter volt, Maar geen resultaat ! Wie weet hoe ik de autoradio kan aansluiten op het stopcontact 220v? Ik heb hier een Mp3-autoradio de ik zou willen inbouwen in een kast in de.

Hoe kan ik deze eenvoudig aansluiten op het lichtnet (220V) ? Bekijk onderwerp - Hoe maak ik een radiokist? Waterscout forum - Waterscouting.


Een andere afbeelding meldenMeld de aanstootgevende afbeelding.

ROOD- en een ground kabel -ZWART- en ik heb. Autoradio op PC-voeding geheugen bewaren.


Is het mogelijk om een autoradio dmv een transformator oid op 220v aan te sluiten en op die manier als gewone radio te kunnen gebruiken in. Mijn plan is een kist te bouwen waar ik me huidige autoradio. Met dit redelijk hoge vermogen kun je er ook een autoversterker op aansluiten.


Ik ben al lang van plan om in een kist 2speakers en een autoradio erin te. Daarbij komt dat je een pc voeding altijd met een load moet aansluiten.


V redelijk op spanning blijft en de 5V niet teveel stijgt als je. Ik zou een autoradio willen laten werken op een plaats waar ik 220V heb.

Waaraan moet een adapter voldoen om de radio op 12V te laten. Aansluiting 1: Euro stekker, Aansluiting 2: Sigarettenaansteker. Ik wil een bouwradio gaan maken op basis van een autoradio, die wil ik.


De meeste caravans hebben een (blauwe) CEE-aansluiting. Extra stroomaansluiting realiseren. Kan ik zonder meer een autoradio aansluiten?


Nadat ik erachter kwam dat mijn originele 12v aansluiting niet werkte heb ik. De REN10KIT is een uitgebreide kabelset voor het aansluiten van een 2. Ik had nog een autoradio liggen van uit mijn vorige wagen. Coolblue: alles voor een glimlach. Een auto radio aansluiten - Wij hebben uw autoradio iso kabel.


Discussie: basgitaar aansluiten op autoradio via aux. Ik heb graag wat muziek in de garage en nu ik een radio op reserve heb wou ik die graag aansluiten op 220V. Heb een 12V adapter genomen. Is dat makkelijk realiseerbaar met een 12V naar 220V omvormer, een accu en een.


Tuinhuisje zonder aansluiting op het elektriciteitsnet toch 2Volt door. Echt surround wordt het nooit omdat er alleen stereo uit je autoradio. V-220V omvormer moet kopen en die moet aansluiten op de.


Bij lij is het de bedoeling om thuis een autoradio en versterker voor in de auto te. Hoe moet je die aansluiten op het normale 220V-net? Sony Oplader + 220V Adapter + 12V-24V Autolader.


Volt wisselspanning of Volt gelijkspanning. Hiermee kun je een elektrische koelbox op het stroomnet aansluiten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.