vrijdag 23 maart 2018

Aux stekker auto

Deze tulp stekkers zijn ook onderdeel van het aux assortiment. Volvo HU adapter ssvxcusb sd aux. Het grootste assortiment kabels en aansluit-accessoires voor car hifi met de juiste prijs!

MP3-speler aan op de AUX-ingang van uw autoradio. Het enige dat ik heb op mijn auto is een AUX ingang. Dat ik geen extra stekkers of zo nodig heb verder.


Auto-radio zonder bluetooth of aux: hoe muziek.

Galaxy Saudio aansluiten in de auto via aux. Meer resultaten van gathering. Ik heb sinds kort een nieuwe auto toyota aygo en nu wilde ik graag. Duronic Vergulde AUX-IN 24k Gouden input Kabel 3. Heb je hiervoor een AUX kabel.


Bezoek ons voor de mogelijkheden en advies! Je draadloze luidspreker, hoofdtelefoon, autoradio of home. Zo kun je ook in de auto genieten van jouw favoriete muziek.


Maak gebruik van de keuzehulp aan de linkerzijde en vindt zo de autoradio met aux-aansluiting.

Vind usb aux kabel op Marktplaats. Aux naar usb kabel voor in de auto compact kabeltje, erg licht en dus makkelijk mee te. Kijk bij het verwijderen even wat voor stekkers je radio heeft, en koop een kabelset.


Wil of kan je de radio niet wijzigen cq. Als het een geintregeerde radio is, dus een geheel met het dashboar dan wordt dat een moeilijk klusje. Autoradio ISO stekkers en adapters - nu in de Conrad.


Als service en klantvriendelijkheid tellen. Mijn auto met ingebouwde radio (kan niet vervangen worden i.v.m. boordcomputer) heeft geen aux input, het kan wel maar dan moet ik een nieuwe radio.


De aux-ingang is de eerste aansluitmogelijkheid die we onder de loep nemen. Deze kabel wordt aangesloten op de originele cd wisselaar aansluiting van uw Smart autoradio. Na aanschaf van deze kabel hoeft dat niet meer.


Ook bevat deze kabel een USB stekker. Had eerst een goedkope aux-kabel die ik gebruikte voor mijn mpspeler en. Bestel de Kensington Aux Audiokabel bij PDAshop.


De lengte van de kabel is perfect voor in de auto of om mee te nemen om te gebruiken bij mobiele.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.