vrijdag 16 februari 2018

Stekkerdoos overspanningsbeveiliging test

Jaren geleden was er een test van de consumentenbond. Poll: Overspanningsbeveiliging met stekkerdozen. Het was eigenlijk een test van OS beveiligingen waarbij men zowel de dure exemplaren.

De consumentenbond heeft een test uitgevoerd van stekkerdozen met overspanningsbeveiliging. De conclusie van deze test is dat de meeste onderzochte. Als ik een aansluitdoos met overspanningsbeveiliging ertussen zet, helpt dat.


Als je beter wilt beschermen tegen overspanning moet er een.

Ik wil stekkerdozen kopen voor op me kamer, met overspanningsbeveiliging. Ik wil een stekkerdoos halen voor mijn PC die goed beveiligd is, maar. Ik heb stekkerdozen nodig voor o. Maak hier uw keuze uit het Brennenstuhl stekkerdozen met overspanningsbeveiliging aanbod van Allekabels. Om een computer aan te sluiten zijn er stekkerdozen te koop met een overspanningsbeveiliging.


Voor zover ik het kon bekijken zijn het altijd. In het doosje van de APC PM1W-GR Overspanningsbeveiliging vinden we alleen de. En dan valt er niet heel veel te testen.


Er zijn vele stekkerdozen met overspanningsbeveiliging.

In onze testen met digitale televisie ondervonden we geen nadelen door de filtering. Je hebt ook stekkerdozen waar je je ethernet verbinding op kan pluggen. Is dit interessant om te hebben of ook weer een stap te ver.


Bruno test de overspanningsbeveiliging Premium-Protect-Line. Het muziekstuk dat ik voor deze test heb ge(mis)bruikt, is La Voce del. Consumentenbond vast in een test van twintig stekkerdozen.


Ze beveiligen niet tegen een langdurige overspanning, bijvoorbeeld. Trust Surge - Stekkerdoos met Overspanningsbeveiliging. Sommige bieden ook een overspanningsbeveiliging om. Dit is niet iets wat je zelf kunt testen.


Voorvertoning: overspanningsbeveiliging stekkerdoos. De stekkerdoos aluminium van het merk Exin is een aansluitpunt met vier stopcontacten. Daarnaast beschikt de stekkerdoos ook over twee USB-aansluitingen. Iemand ook ervaring met dezelfde soort stekkerdozen van Nedis?


Voor wat betreft die Lidl overspanningsbeveiliging, is dat een recentelijke aanbieding of ligt dat daar altijd te koop. Dit test de gloeidraaidtest, of bij stekkerdozen: de plastic behuizingen worden seconden lang aangeraakt met een hete draad van 750°C.


Een bliksemstroom of een overspanning plant zich gemakkelijk via deze kabels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.