dinsdag 13 februari 2018

Slimme meter kabel

Of lees direct uw gegevens uit met de. Voor Landis en Gyr, ISKRA, Kaifa, Kamstrup enz. Zowel stroomverbruik als gasverbruik word doorgegevens.

Ik zou ook graag mijn slimme meter uitlezen. De slimme meter kabel heeft aan de ene kant RJen aan de andere kant USB. Slimme meter uitlezen via P1-poort - Duurzame.


Uitlezen slimme meter met FTDI kabel probleem.

Meer resultaten van gathering. Kabeltje_USBtel_volledig-500x500. Energiemetingen : Pkabel USB t. In dit filmje laat ik zien hoe je zelf met behulp van een pkabel en een laptop een slimme meter kan. Hallo, ik heb net me slimmemeters gekregen echter kan ik nergens de pkabel vinden.


Met de slimme meter kabel wordt Wendy aangesloten op de slimme meter die in de meterkast hangt. Via de kabel krijgt Wendy alle informatie over het verbruik.


Zowel uw gas- als elektraverbruik is direct. Is de gasmeter ook vervangen voor een slimme gasmeter?

In sommige gevallen is dit gebeurd met een gele kabel van de gasmeter naar de. Welke kabel moet er nu tussen de qbox en de slimme meter. Om het signaal uit te lezen heb ik een oude UTP kabel gebruikt. Wil je je slimme meter live kunnen uitlezen?


De kabel voor tussen de YouLess Pen de Ppoort van je slimme meter. Wij bieden diverse soorten kabels aan op. Voor degene die hem kant en klaar willen, hierbij een kabel om de slimme. Ik wil graag mijn slimme meter uitlezen via mijn laptop.


Via de seriele poort of een USB-RS2kabel kun je dit uitlezen. PConverter Cable voor alle slimme meters € 1uit voorraad leverbaar.


SPulse Counter Module aan op uw computer met de bijgeleverde USB kabel. Ik probeer mijn slimmemeter te koppelen aan mijn fifth play. Ik ben de Rjkabel bij de fifth play kwijt en heb een drie of vier aderige rjkabel. Ik heb met een speciale kabel de slimme meter verbonden met mijn DS.


Te gebruiken met nagenoeg alle slimme meters die in Nederland toegepast worden. Uw gasmeter moet dan wel verbonden zijn met de slimme meter middels een kabel of via een draadloze verbinding.


Is dit niet het geval dan wordt de slimme.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.