vrijdag 15 december 2017

Microfoon voor laptop

Microfoons vind je bij Laptopshop. Coolblue: alles voor een glimlach. HAMA DM dynamische microfoon.

Mini microfoon voor laptop of desktop-pc. Ik heb overigens een acer aspire laptop. Wie weet hoe ik deze instellingen moet veranderen? Er zit een ingebouwde cam en mic in de laptop.

Stom natuurlijk, want nu krijg ik mijn microfoon niet aan de. Nu kan ik deze niet meer inschakelen. Althans ik vind hem nergens meer. Hij heeft wel een port met een headset.


Je selecteert wel de juiste microfoon ingang in Windows zelf? Wil je een microfoon op PC computer, Macbook of Laptop of zelfs iPad aansluiten? Skype geïnstalleerd maar blijkbaar werkt de micro niet. Hoe kan ik de instellingen van de micro nazien of.


Hoewel laptops komen vaak met een ingebouwde microfoon, de geluidskwaliteit van de resulterende opnamen laat veel te wensen over.

Hallo Allemaal, Ik wilde graag de microfoon aansluiten op mijn laptop maar helaas lukt dat mij niet. De microfoon heb ik rechtsonder. Koppel de externe microfoon los en kijk dan in apparaatbeheer of je daar een microfoon kan vinden en schakel deze dan uit. Nu heb ik ook eens een laptop.


Ik had gelezen dat je je microfoon ingang en je line-in soms kunt gebruiken als uitgang. Met Skypen doet mijn microfoon het niet. Bij deze microfoon staat: Digital Mic (Realtek High Defenition Audio).


Testen via Skype levert alleen. Zet de webcam en de microfoon uit. Aangesloten hoofdtelefoon(microfoon) werkt niet langer. Ik ben nu met me vader op een gesprek op.


Veel laptops en modernere computers hebben geen poort voor een externe microfoon omdat ze over het algemeen uitgerust zijn met interne microfoons. Toen bedacht ik me opeens dat me laptop er natuurlijk een heeft ingebouwd. Die maar is proberen, maar nee hoor geen verschil.


De meeste laptops hebben namelijk tegenwoordig een ingebouwde webcam met microfoon. Hij plakt namelijk de microfoon-ingang af, niet de microfoon zelf. Om daar bij te kunnen moet je de laptop eerst open schroeven en het.


Rode Podcaster USB dynamische studio microfoon. IK Multimedia iRig Mic HD-A USB-microfoon (Android en PC). Levertijd: Product is op voorraad en wordt binnen uur verzonden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.