vrijdag 27 oktober 2017

Antennekabel auto

Auto antenne adapter ISO (v) - DIN (m). Deze antenne adapter zet de antenne. Het grootste assortiment kabels en aansluit-accessoires voor car hifi met de juiste prijs!

De Caliber ANT6is een antenne adapter plug male. De auto winkel van nederland. Antenne afdekdop - Antenne stop 29mm zwart. Besteld voor uur, vandaag verzonden.

Op zoek naar goedkope antennes universeel voor uw auto? Universele aluminium antenne - Shortstick 16v - Zwart. Ik gok dat de antenne rechtsonderin op de radio moet, de handleiding zegt hier helemaal niets over.


De stekkers zitten er gewoon goed in en de antenne lijkt verder ook in orde. Interessanter dan de radio is de auto die je hebt. Ik mocht een tijd geleden met mijn schoonmoeder van autoradio wisselen.


De antenne kabel is namelijk te kort om lekker aan te sluiten. Zoek onder het dashboard de antennekabel van de radio en trek de plug uit de. Op werkdagen voor 23:uur besteld morgen.

De ontvangst van normale FM zenders is matig tot zeer slecht. Ik heb momenteel een raamantenne (Cabine Fiat Ducato). Met een dakantenne op je auto verbeter je de ontvangst. Ook ziet een sharkfin of 16v antenne er goed uit.


Tips voor montage vind je op tuning-gids. Wie zegt dat het aan jouw auto ligt. Met een super prijs en goedkope en snelle verzending, is LightInTheBox. Hulp bij het aansluiten van een autoradio, versterker, speakers, subwoofer, dubbel din.


Alle benodigde aansluitingen op de antenne na zijn in de ISO stekker. Deze hoogwaardige en universele FM modulator. Mijn auto radio stoort als een jekko.


Deze uitvoering is meteen gecombineerd met DAB+ antennekabel. Bij het zoeken naar een oplossing voor het monteren van teveel spullen in mijn auto, viel het mij op, dat mijn antenne stekker kapot is.


Autoradio antenneplug (mm).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.