vrijdag 1 september 2017

Afstandsbediening decoder

Doet je afstandsbediening het niet of niet goed? Welk logo of merknaam staat er onderop je afstandsbediening?


De decoder reageert niet op de afstandsbediening maar wel op de toetsen van de decoder zelf?

De PVR-toets op de afstandsbediening is niet geactiveerd. Hoi, Ik ben in bezit van een 32"" LCD tv. Deze afstandsbediening (AB) kan ook gebruikt worden voor het bedienen van Samsung TV-toestellen.


Wanneer je decoder niet reageert op je afstandsbediening, kun je het.

Test of de batterijen van je afstandsbediening werken door een knopje in te drukken. Helaas reageert de decoder plotseling niet meer op de afstandsbediening. De TV reageert nog wel op dezelfde afstandsbediening, dus de. Mijn Humax afstandsbediening functioneert niet meer.


Decoder reageert niet op de afstandsbediening. Het kan voorkomen dat de afstandsbediening uw digitale decoder niet meer ziet. Vind de code van jouw TV en wij helpen je jouw afstandsbediening aan je TV te koppelen. Bekijk ook de extra uitleg in onze video.


Universele afstandsbediening voor de Samsung TV.

Op de afstandsbediening vind je alle toetsen die voor je. Koop of Verkoop afstandsbediening samsung decoder op Marktplaats. Je gebruikt hem ter vervanging van je oude afstandsbediening of als.


Ik heb de afstandsbediening van de set top box geprogammeerd voor. Ik heb zelf een samsung tv met ook een afstandbediening. Het is mogelijk om met de AB van een digitale decoder ook de TV te bedienen.


Originele Satelliet en decoder afstandsbedieningen. Let op de prijzen zijn vanaf prijzen. Televisie: hoe stel ik het langwerpige model afstandsbediening in op mijn TV. MSat 8Afstandsbediening Deze originele afstandsbediening voor de M7.


Met een digitale decoder van Mben je verzekerd van haarscherp beeld. Ik heb een tv van van het merk MT-logic type CTDVD-40TX.


Wanneer ik van zender wissel op mijn decoder (ingang EXE-1)gaat de tv naar een andere ingang. Afstemmen tv op afstandsbediening zodat deze ook via de AB werkt.


De library knop op mijn afstands bediening ( samsung decoder) doet het niet. Garantie voor de Afstandsbediening voor Digiturk HD decoder. Op alle producten op Satellietzaak. En het instellen van de afstandsbediening gaat een stuk gemakkelijker door naar het instellingen menu te gaan op de TV van de decoder.


Je hebt geen losse decoder, extra afstandsbediening en kabels meer nodig. Het instellen van de functie van universele afstandsbediening.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.