donderdag 1 juni 2017

Microfoon nexus 5

Heb anderhalf jaar geleden om dezelfde reden mijn Nexus 5. Mijn microfoon werkt opeens niet meer. Meer resultaten van androidworld.

Na het updaten van android 5. Gebruikers van de nieuwe Nexus 6P klagen dat de microfoon niet. Nexus-telefoons er last van hebben, zoals de Nexus 5. Mobilerepairsolutions in Sittard vervangt uw microfoon in gemiddeld minuten.

Als tijdens het bellen de andere kant je niet of slecht verstaat, dan is waarschijnlijk de microfoon defect. Deze vervangen is dan de oplossing. Als ik de speaker opzet, dan hoor ik hen wel. Stel een vraag over dit artikel.


Beschikbaarheid: Op voorraad. Toon in vergelijking Uw review toevoegen Afdrukken. Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Hoewel de reparateurs van Digi2Fix snel proberen te werken, zijn.


Een normale microfoon pikt standaard al het geluid op.

Een andere gebruiker meldt dat hij dit probleem ook had met de Nexus 5. We zien hier de microfoon, RGB indicatie le Micro-USB ingang, Speaker en Antenne spring. Tevens is op deze kabel de onderste microfoon bevestig. Na wat onderzoek op internet. Wanneer vervang ik mijn LG Microfoon?


Een complete vervanging van uw microfoon. Mmicrofoon geeft alleen maar ruis. Aan de onderkant van het toestel zijn nog een speaker en microfoon te vinden.


USB type-C-connector te vinden, naast nog een microfoon. Achter de linker speakergrill zit enkel een microfoon verstopt. Security Microfoon af te luisteren dankzij kwetsbaarheid Chrome. Galaxy Gear kan samenwerken met Nexus 5. De Sony Nex-en Nex-zijn nog maar net uit en er is meteen al veel vraag.


Reparatie duur- Bij langskomen binnen minuten. Bestel nu online een voordelige microfoon, zowel dynamische als draadloze. Een microfoon wordt voor allerlei doeleinden gebruikt. Had de Nexus (gemaakt door LG) gekocht.


Had het toestel nog geen week of steeds viel mijn microfoon geluid weg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.