donderdag 25 mei 2017

Chinese stekker naar nederlandse stekker

Allekabels biedt diverse reisstekkers voor China aan. Voor 22:bestel morgen in huis. Bestel nu uw China wereldstekker online!

Is er een opzetstuk voor deze chinese stekker zodat deze toch in de europese stekker dozen past? Of moet ik gewoon een platte stekkerdoos. Cambodja, Canada, China, Colombia, Costa Rica, Cuba.


Commonwealth (Engeland) stekkers in een Nederlands of Belgisch (pin aarde) stopkontakt.

Controleer snel of je een reisstekker (wereldstekker) of omvormer moet meenemen voor de. Je hebt een reisstekker nodig in China, als je in Nederland woont. Met de reisstekker CHINA-EUROPA sluit je al jouw elektrische apparaten met. Ik heb een chinese pan gekregen met chinese stekker, zie het plaatje.


Omdat ik in Nederland woon, wil ik er graag een Nederlandse stekker aan maken. Klik hier voor een wereldkaart met daarop het type stekker en. De stekkers in China zijn iets of wat anders dan bij ons.


Twee platte stekkers China om VS Europa Duitsland Italië Brazilië. Universele stekker socket adapter converter ONS China EU Europa AU.

Uw stekker is dan klaar voor gebruik! Australië, Nieuw-zeelan China, Fiji en Argentinië. Veel plezier ervan gehad in China. Kijk wel even of die stekkers jouw chinese stekker ondersteunen.


Ik moet een stekker hebben die een Nederlandse 2stekker omzet naar Nieuw-Zeelandse. My Way is het openhartige verhaal van vlogger Monica Geuze. Van fotoshoots tot dj-optredens.


Ga je op reis naar China, dan is het goed vooraf te checken welke stekkers in China gebruikt kunnen worden voor het stopcontact. Lees hier alles over de stekkers en stopcontacten die in andere landen gebruikt. Binnenkort ga ik richting china om daar vakantie te vieren, nu vroeg ik mij af wat voor stopcontacten ze daar hebben. Reisstekker World Adapter EVO USB.


S-Kross Wereldstekker Combo World To South Africa Wit. Net die vooruitstekende pin zorgde ervoor dat pakweg Nederlandse stekkers.


De in Nederlan Luxemburg en Duitsland gebruikelijke geaarde stekker heeft twee metalen contacten aan de. Deze stekker past in vrijwel elk Nederlands of Belgisch stopcontact, met of zonder aarde. NL plug converter adapter voor Chinese stekker apparaten.


Heb ik een visum nodig voor China? Als je over de Nederlandse of. Meer informatie over de gebruikte stekkers, kun je vinden op de volgende.


Een Nederlandse stekker in een Zwitsers Stopcontact, Een Chinese stekker in een Amerikaans Stopcontact, je kunt het zo gek niet bedenken, het kan allemaal. Wist ik van te voor) Ik zoek een Nederlands verloopstukje voor een Chinese stekker. Zie foto) Op internet via Nederlandse webshops heb je.


Hoewel de Xiaomi Mi Smart Power Strip een Chinees product is, kun je gewoon Europese stekkers op de stekkerdoos aansluiten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.