woensdag 5 april 2017

Bobine testen

Wie weet hoe je de bobines en condensator kan doormeten en heeft tmogelijk wat tips. De bobine levert elektriciteit aan de. Een condensator kan je globaal testen door de weerstand te meten.

NGK geeft nuttige tips voor het detecteren van fouten bij bobines: van een visuele controle, diagnose tot praktijktips. Ten tweede kun je je bobine (of bougiekabel) mollen als de bobine zijn. Een bobine testen kan op verschillende manieren worden gedaan.


Allereerst kan gekeken worden of er geen weerstand aanwezig is van de.

Speciaal gereedschap voor het vervangen van bobines. Test je bobine en meet hem door. Het kan ook zo zijn dat het motorblok wel massa heeft als de motor niet draait maar zodra je gaat starten is. Kan ik de bobine doormeten of hij nog goed is?


Ik heb er hier een stelletje op de plank staan en dan kan ik er wat opruimen. De eerste test die we uit kunnen voeren is een weerstandmeting (met multimeter). Zonder demontage bougies en bobines testen. Een kind kan de was doen met de inductie bougievonktester van.


Even een simpele vraag is een bobine te testen en zo ja hoe Mijn 5loopt niet echt lekker sins kort en wil de bobine.

Alleen de bobines zaten beetje krom en tijdens het uithalen van paar horde ik wat kraakjes. Ik merk niks verkeerds en motor lijkt prima te. Deze pagina van Brommerforum. Hallo iedereen, Ik wou graag mij bobine doormeten of deze nog functioneerd.


Hallo, kan iemand mij uitleggen hoe je een bobine doormeet met een. Techniek: Overige electronische zaken: is er een manier om de goede werking van de bobines van een rc36-te.


Wat is de juiste wijze van het testen van de bobine of die nog goed functioneerd ? Kun je dat nameten met een multi. Blijft over de vervroeger en de bobine. WitF schreef: Petsen in het luchtfilter duidt meestal op een te arm mengsel.


Terugslaan van het kickstarterpedaal komt door niet vergenoeg. Welke dat is had ik natuurlijk ffies moeten testen. Hallo, ik vroeg me af hoe je kan testen of je condensator nog in orde is. Ik dacht namelijk dat de bobine kapot was, maar na een andere te.


Koop Bobine Testen van Betrouwbare Chinese Bobine Testen leveranciers. Heb het idee dat er een bobine stuk is of bijna. Weet iemand hoe je een bobine test of doormeet?


Check je bobine voor je de bougie vervangt en bekijk ons aanbod bobines. Tussen massa en dikke kabel (secundaire winding): 65-9.


Je kunt een bobine scooter testen door gebruik te maken van een batterij of accu.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.