woensdag 26 april 2017

Bistabiel relais 12v

Ik ben opzoek naar een bistabiel relais 1x om,12v spoelspanning. Ik wil deze gaan gebruiken in mijn stationschakeling voor mijn modeltreinen. Info over bistabiel relais 12v.

Bistabiles-Relais-12V-2xUm-8Ampere. Ik wil een bistabiel relais (12V 2Ohm) schakelen met een CMOS flipflop. Van mijn Hymer (Ducato) is het relais voor de 12V stroomvoorziening in de woonruimte, erg slecht.


Contakt punten zijn ingebrand geweest.

Voor het omzetten van wissels kan je beter een monostabiel-relais gebruiken. Printrelais, steekrelais bij Conrad. Functie, Mechanisch, schakelaar. Voedingsspanning, 2- 250V.


RELAIS IN VERSCHILLENDE UITVOERINGEN. SPST = Single Pole Single Throw. SPDT = Single Pole Double Throw. Eigenschappen, - Het vermogensrelais PRis bistabiel, wat inhoudt dat deze kortstondig bekracht moet worden.


Dit relais werkt op 12V en heeft een latching functie, wat.

Een solid state relais (SSR) maakt het mogelijk een hoog-amperige wisselstroom. FACTUUROMSCHRIJVING: HGR IMPULSREL 1M+1V 12V EPN519. Ik gebruik hier monostabiele en bistabiele en die zijn allemaal 24V. V relais en geen 12V, dan zal je relais langer mee gaan.


Ik zoek een relais (12v) voor het volgende. Kissling batterijrelais uit de serie zijn ontwikkeld om aan de hoogste maatstaven te voldoen. Een bistabiel relais behoft niet constant bekrachtigd te worden, worden o. Je kan Online Groothandel bier display,bargraph display,bbq display. Op zoek naar goedkope relais voor uw auto?


Geef uw kenteken in en ontdek wat Winparts. Specificaties: kanaals wissel relays. Competitive prices from the leading Relays distributor. Dit impulsrelais is geschikt voor DIN-rail montage.


Hager EPN5impulsrelais, spoelspanning Volt. Relais 12V 30A dubbel diode, 18Neem contact op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.