dinsdag 11 april 2017

27Mc bakkie antenne

CB Radio, Mc, zenders, bakken, bakkie, 27Mc, grootste assortiment op voorraad van de merken, President, Midlan TTI, Intek, K-PO. Mc Basis Antennes, solarcon, aen Imax, Sirio, Sirtel en Maco antennes voor vaste montage.


Voor veel camperaars die regelmatig met twee of meer campers onderweg zijn is een 27Mc-bakkie een uitkomst.

Het bereik is groter dan dat. Het zenden gebeurt met het zogenaamde "bakkie", een radio waarmee. Stichting Antennevrij en Vereniging de 27MC die nota bene.


MHz,MHz,zendapparatuur,zendamateur.

Nu als complete set met een magneetantenne! MC of meter Citizen Band werken. Midland M-ZERO PLUS 27MC bakje met sigarenplug. K-PO Firestik omega NGP 27MC antenne No-ground.


APR Clear Stamp quote - samen een bakkie doen. TK SWR meter is gebruikt, de antenne is helaas afgebroken. Hier een vraag: als je een bakkie aanschaft zit er dan standaard een antenne bij of moet je dat er los bij kopen?


Dit doe je met een swr-meter, je sluit je swr-meter tussen je bak en antenne doormiddel van je coaxkabel. De Solarcon Aantenne werkt goed en ik hoefde hem niet af te regelen, hij staat 1.

Ik heb namelijk een Premier (blauwe knoppen en blauw licht). Als ik kijk naar officiele cb antennes, kan een kleine antenne al 25watt. Onderstaande basisstations kunnen wij leveren.


Neem gerust contact met ons op via. Als je je bak hebt ingebouw moet je de antenne nog afstellen. CB werd in korte tijd erg populair, overal zag je 27mc antennes staan.


Bakkies kon je in zowat ieder dorp bij de plaatselijke radiowinkel kopen. En ben nog steeds aan het klooien. Antenne inclusief kabel en bevestigingsmateriaal. Ik ben aan het denken om een mc bakkie te kopen.


Houd er rekening mee dat je antenne moet worden uitgedipt. Hieronder staan de regels die van toepassing zijn. Bakkie's, Meters, Antennes en Masten. MC bakkie, wegens garage opruiming bied ik deze bak aan.


Man wat mis ik deze tij zie veel bakkies die ik. Hierbij te koop mc bakkie van het merk midland alan plus compleet met orginele speaker en mic van. MC zendbakken - radio - antenne - tevu.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.