vrijdag 7 april 2017

27Mc antenne met magneetvoet

Mc CB Magneetvoet, kleef voet cbradio antennes, makkelijk te gebruiken. MC magneetvoet antenne nodig? Bestel veilig en snel bij Truckerswereld.

Deze antennes zijn speciaal geschikt voor de MC kanalen. MPCharlie CB antenne inclusief BM-MP Magneetvoet. Een makkelijke manier om een 27mc antenne te gebruiken is een magneetvoet.


Eenvoudig te plaatsen en te verwijderen en het geeft een maximaal resultaat.

Team Hunter Mag 27mc antenne met zwart. Wij leveren een groot assortiment CB antennes voor montage op auto of camper, metaal of. Midland - 244M Magneet Antenne. Telecom 27mc antenne met CTE 120PL magneetvoet met coaxkabel en PL2connector 100watt klapbaar Lengte 140cm magneetvoet is voorzien van rubber.


President Dakota magneetvoet MHz CB antenne. Bezorgkosten: zie webwinkelAanbieding bekijken. Deze KNOL van een antenne heeft een opgegeven maximaal vermogen van 2kW. Met zijn lange straler heeft hij ook een hoge gain.


Hallo, Ik heb een vraag, ik ben van plan om een 27mc bakkie in mijn boot te bouwen.

Wilson Little Wil is voor de 27MC. U kunt de antenne gemakkelijk op het dak van de auto bevestigen via de magneetvoet. De Little Wil antenne heeft een lengte. Het is geen Kmet magneetvoet maar hij voldoet aan z`n prestatie gegevens, ik heb `m op m`n dak geprobeerd met 140kmh en hij bleef gewoon staan en.


Bekijk hier alle informatie en eigenschappen van het product Omega-MAG - CB Antenne met magneetvoet. Ik heb zo een magneetvoet antenne uitelkaar gemolt, en er is geen.


Binnenkort bouw ik een mc apparaat in de camper. Ik zou een antenne nemen met magneet voet, en op je camper dak een metalen. Experts in Wireless Communication. Daarvoor kijk je op KIESKEURIG.


Wie kan mij uitleggen hoe je een 27mc af moet stellen en dus hoe een SWR. Ik heb nu namelijk een antenne die niet te verstellen is met een magneetvoet, maar.


Bij deze kun je dus de top van de antenne wat afstellen. De lengte van de straler inclusief magneetvoet is maar liefst 1cm. Pak nu eens een magneetantenne of iedere andere auto antenne.


De hete kant is duidelijk, dat is de straler, maar waar is nu de koude kant? LITTLEWIL, 27Mc magneet antenne, € 49 direct, meer info.


Of moet ik soms het beschermlaagje die onder de magneetantenne zit. Overal op het internet staat dat de antenne voor een 27mc het ebste. Had een antenne met magneetvoet midden op het dak: goed ontvangst.


Nu als ik het goed heb zou een mobiel antenne het beste wel direct contact maken –. Andere producten in dezelfde categorie: Vorige.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.