vrijdag 31 maart 2017

Meggeren elektromotor

Het meggeren van een elektromotor. Wat bereik je hiermee, ik weet wel dat je met meggeren.

Ik wou aan jullie vragen wat nou precies het doel is om een elektromotor te meggeren. Een isolatieweerstand is de weerstand tussen twee geleiders met.


Hoe beter (hoger) de isolatieweerstan des te kleiner een lekstroom kan zijn.

Hioki, Fluke, Keithley, Kyoritsu, Lem, Norma, Megger. De weerstand van de isolatie kan met een megger gemeten worden. De isolatieweerstand nadat de motor opnieuw is gewikkeld. Motor kan je nameten over de wikkelingen.


Stator meggeren en indien nodig opnieuw (laten) wikkelen en het hele. Nu heb ik ooit eens ergens gelezen dat bobines alleen door te. Nominale spanning kabel of motor.


Gewoon Nederlands, maar hij bedoeld waarschijnlijk meggeren.

Dankzij mijn werkgever mag ik woning-installaties meten met een megger. When it comes to checking out electric motors, there are special measuring instruments that may be used to detect and diagnose malfunctions. Een stappenmotor is een "domme motor".


Unlike an ohmmeter, a megger can measure. Lijnonderbreking in een 3-‐fase motor. Aardverspreidingsweerstand meter. Vervolgens kunnen deze wikkelingen af zonderlijk weer in ster.


Volgens mij moesten de draden van de Volt meter zo op de motor. Meggers, or Megohmeters, are often used by service personnel. Submersible Motor Megger Testing.


En verder : elektromotoren, een vak apart. Troubleshoot an AC Servo Motor. Wat ik geschreven heb is dat je de motor moet loskoppelen van het lichtnet.


Het ontwerp-vermogen van een elektromotor dient tenminste 10% hoger te zijn dan. Hoe kan een motor op eens een lage weerstand krijgen? Daarnaast kan je idd de isolatie testen door de spoel te meggeren naar aarde.


Meggeren van de motor + kabel op locatie met max. I assume then checking to ground on the motor would be the same. Meten van een electromotor met een megger.


Een hoogspanningstest van de schakelkast of het meggeren van de motor mag niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.