maandag 13 maart 2017

Bobine kever

Door speciale en extra spoelwindingen zet deze bobine de primaire aansturing om in maximale hoogspanning, zodat een sterke vette vonk garandeert is. Er is geen beschrijving beschikbaar voor dit resultaat vanwege de robots.


GeĆ¼pload door KoffieNLVW Kever bobine vonken.

Originele bonine - bobine voor uw VW Kever on Mecatechnic. Vind bobine kever op Marktplaats. Vandaag dacht ik ga eens even met de kever naar de winkel.


Als ik de startmotor laat draaien geeft de bobine geen vonk.

De bobine levert elektriciteit aan de. Mijn Kever is er opeens mee opgehouden. Bij contact aanzetten krijgt de bobine nog stroom. Op de bobine zit een + en een - aansluiting.


Bogijn Automotive Onderdelendiscount is de webshop voor auto-onderdelen. Simpel, laagste prijsgarantie, gratis verzending, gratis retourneren, jaar garantie. Wie weet hoe je de bobines en condensator kan doormeten en heeft tmogelijk wat tips om het.


Iedere willekeurige autocondensator is OK, bv voor een kever. Er zijn diverse draden die op deze.

Te koop vanwege het voltooien van de restauratie van mijn karmann. Als een bobine aan de massa geaard is (zoals veel autobobines) dan kun je ze niet ompolen. Toevoegen aan mandje, Toevoegen aan uw favorieten. Die-hards van dit topic zijn de volgende Kever-eigenaren: - Ukkie.


Ook handig: Bij ingeschakeld contact zonder beweging van de motor schakelt hij de stroom na korte tijd vanzelf uit, waardoor de bobine niet. Bobine krijgt wel stroom maar krijg al geen.


Maar normaal loopt er een draadje van de + aansluiting bobine naar de. Op een hoog toerental houdt de bobine het door overslag nog wel vol. Ik heb mijn Kever cabrio al jaar en deed altijd onderhoud bij een.


Op zoek naar goedkope bobine voor uw Volkswagen? Geef uw kenteken in en ontdek wat Winparts.


Mail je kenteken bij interesse dan kijken wij na of het de juiste is, zo niet dan maken wij een scherpe prijs voor het juiste onderdeel AROSA (6H) 1. Ik ga uit voorzorg eens de bobine van de doka halen en hier eens mee rijden. Dan kan ik uitsluiten dat dat het is. Bezorgkosten: niet aangegevenAanbieding bekijken. Vw kever bobine blauw bosch volt u. Nu blijkt er op de beide aansluitpolen van de bobine spanning te staan.


Als de punten openstaan heb je ook bij een kever of welke andere.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.