maandag 16 januari 2017

Fm antenne

Vind fm antenne op Marktplaats. Ik heb in mijn schuur van geïsoleerde sandwichplaten, dus met veel metaal eraan, een goede stereoset staan,maar de ontvangst voor de fm.


De “power” LED indicator, antislip- en –krasvoet.

Universele binnenantenne voor de ontvangst van AM- en FM-stereo radiosignalen. Draadantenne of Lintantenne voor Radio ontvangst. Met vork kabelschoentjes er aan gemonteerd.


Het kan ook zijn dat de radio is.

Hallo Tweakers, We hebben bij ons op het werk een goede externe FM antenne nodig. Shop online voor FM antenne uit een breed aanbod bekende merken en webwinkels in Nederland - alles op één site. De hierboven gegeven oplossing is idd een mogelijkhei het is een open dipool ongebalanceerde 3ohms antenne.


Antenne hoogte (in meters N.A.P). Een FM-radio heeft bijna altijd een antenne aangebouwd. Wanneer je echter een tuner (in je stereoset) van de kabel afgooit dan. Verbeter de FM-ontvangst van je Wave system met deze FM-dipoolantenne.


Kan worden aangesloten op de antenne-ingang op de achterkant van het. Afgestemde aluminium 3-elements richtantenne met een hoog rendement, licht van gewicht en daarmee een geringe belasting (windlast) voor de mast.

Ik zie op internet allerlei verloop kabeltjes die als functie lijken te hebben om een gewone FM (dak)antenne ook op de iso ingang van de DAB. Voor boot caravan home mobiele faxen. Dipool ontvangstantenne voor 1- 108MHz. Frequentie Europa: GSM 8- 9MHz.


Te koop bij de firma Niehoff. You may also like… CAP6– OP=OP. Aangezien ik al genoeg de hobbystempel op de woonkamer gedrukt heb, is een FM antenne van anderhalve meter niet echt een oplossing.


Ooit heb ik hier op het forum wel eens gelezen dat ik de verstaging van mijn polyesterboot als autoradio-antenne dienst kan. Originele antenne 16V voor gebruik met AM en FM. Aansluiting: HC97F connector.


Blijkbaar moet de antenne een impedantie ohm hebben. FM zenders zijn verticaal gepolariseerd - je dipool- of spriet antenne dient dus. Groothandel Bnc fm antenne uit Chinese Bnc fm antenne Groothandelaars Repertorium. Je kan Online Groothandel fm antenne,pstv tuner,precisie tv.


König antenne voor de ontvangst van FM signalen. Ideaal voor montage op, onder of achter een dashboard of kajuit.


Deze universele FM antenne is gemaakt van rubber, is uiterst flexibel en daardoor niet breekbaar. Door zijn mooie witte kleur. Converter voor DAB radio waarbij de. De ANT1B antenne is eenvoudig te plaatsen en wordt geleverd inclusief aansluitkabel.


Maar nu wil ik de FM zenders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.