donderdag 12 januari 2017

12V relais auto

Op zoek naar goedkope relais voor uw auto? Voet voor autorelais - met kabel. Mini relais Omron G5V-- 12V DC enkelpolig 12.

Relais 896H-1AH-S1-12VDC autorelais 40A. Zoek je een relais voor je auto, of een DIL relais?


Met weerstand, Belastbaarheid bij 12V: 20A, Weerstandbelasting in Ohm: A, Inductieve belasting: A. Ik heb hier een aantal autorelais (12v 25A), en ik vroeg me af of je hier ook veilig 220v mee kan schakelen.

Nais Autorelais - Type CB1F-12V - Volt - Wisselcontact Ampere. Vind relais 12v in ons breed assortiment Auto: reserveonderdelen. Profiteer van de koopjes op eBay!


Ik ben op zoek naar een 12v relais die altijd 12v spanning geeft en zodra. Dit topic behelst echter wel degelijk auto electronica, omdat het om. DIL printrelais 2xwissel 25A 12v.


Dual-in-Line printrelais 2xwissel 25A. Een relais is in feite een op afstand bediende schakelaar. A (= tot A) voor een autorelais.

Specificaties beschrijving: PCB model. RELAISVOET MET DRAAD VOOR AUTORELAIS. Totdat mijn auto daadwerkelijk klaar is kunnen er nog wijzigingen komen in.


Wanneer je alles weten wil van relais kun je het filmpje compleet bekijken. Het startcircuit van een auto is uitgerust met een relais.


De stroom door de startmotor is te groot om enkel met het startslot te schakelen. Combi-schakelfunctie: wisselaar: Nominale stroom 30A: Min. Gemakkelijk te bestellen bij. Jouw auto in de spotlights en wij belonen de moeite.


Als de 12V woningverbruikers (incl. radio, ventilator, CB, tv. enz) onverhoopt teveel stroom hebben onttrokken. Ik wil een 12v accesoireaansluiting op mijn motor bouwen om daar een navigatiesysteem op aan te. Auto-relais 1x wissel Volt. Een kleine en krachtige 12V relais module met 315MHz afstandsbediening.


Dit LED knipperrelais voor auto en motor is universeel te gebruiken voor ledlampen. Iedereen kent het probleem wel dat als je leds monteert in. Micro relais enkel maak 12V 30A maak relais met diode. Style uw auto, bestelwagen, truck of ATV.


Auto - Motor › Autoverlichting ›. Knipperlicht automaat (relais) 12v GY50cc.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.