donderdag 29 september 2016

Master slave

Voor diegenen die niet weten wat een master slave stekkerdoos is (tenminste, ik denk dat zo´n ding zo heet). Het is een normale stekkerdoos.


Veel vertaalde voorbeeldzinnen bevatten "master-slave model" – Engels-Nederlands woordenboek en zoekmachine voor een miljard Engelse vertalingen.

Het hoofd apparaat (de master) wordt op het rode contact aangesloten. Wanneer dit apparaat wordt ingeschakeld dan worden de overige (slave) Zwarte.


Een tegenwoordig in de elektronica vaak toegepast principe bij bussen. Bij een dergelijk systeem is één apparaat dat op de bus is.

Voorbeeldzinnen met `master slave`. Staat je antwoord er niet bij of heb je een vraag waarbij het vertaalwoordenboek geen hulp kan bieden? Via master-slave replication.


In addition to providing all the functionality of master-slave deployments, replica sets are also more robust for production use. Ik ben van plan een master slave stekkerdoos aan te schaffen. Master-slave replication preceded.


Dit omdat ik nu meer met mijn macbookair doe en mijn hdds en. Run as many slaves as required. Details about the master and its slaves are.

To add another slave server to an existing replication configuration, see configuring Solr slave. Hallo Ik heb met behulp van ziggo een router ingeschakeld met behoud van het ubee modem dus alle poorten kan ik gebruiken nu moest ik.


Deze master en slave is geschikt voor het maken van een trunk verbinding over coaxnetten en leverbaar met binnen- en buitenbehuizing. The master-slave architecture can be used both to extend the. De Orlaco RadarEye master-slave kabel MRood is een speciaal door Orlaco ontwikkelde 5-polige kabel met unieke eigenschappen. The reasons include: This change has also already been evaluated and made by the Django.


Daarnaast is er een master stopcontact met vier slave stopcontacten die uitgeschakeld worden wanneer het master apparaat wordt uitgeschakeld. Werking en wijze van gebruik. In an agile software development.


In de handleiding kan ik er niks over vinden. Project vacancy-masterslave-2. Recently, Heemskerk Innovative Technology. The slave connects to the master, using the parameters supplied to buildslave create-slave.


SenseTek is de officiële distributeur voor Airsense Stratos Aspiratiesystemen. Een trekker met chauffeur, de master, zal daarbij voorop rijden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.