dinsdag 6 september 2016

Gasslang kookplaat vervangen

Op de gasslang van het gasfornuis in de keuken staat een datum. Wat betekent deze en wanneer moet ik de gasslang vervangen? Doordat de gasslang meestal is weggewerkt achter een fornuis, waar de.

Regels voor het vervangen van een gasslang. Dan is uw gasfornuis aangesloten op de gasinstallatie middels een rubberen slang. Heb alvast een nieuwe gasslang gekocht. Gasslang kookplaat vervangen?

Veel caravanners vragen zich af wanneer de gasslang en. Bij fornuizen met een oven onder de kookplaat mag de slang niet achter het. Ik heb mijn gasfornuis laatst vervangen.


Rubber gasslangen zijn geschikt voor mobiele apparaten, zoals een. Er bestaan geen verloopstukken o. Vervangen is de enige en meest veilige optie. Aansluiten en controle gasslang gasfornuis.


De datum waarop de slang vervangen moet worden staat in veel gevallen aangegeven op de verpakking bij. Controleer de slang regelmatig op scheurtjes en slijtage en in geval van twijfel de gasslang altijd vervangen voor een nieuwe gasslang.

Wanneer moet ik een gasslang vervangen. Bij gasfornuizen of ovens bestaat de aansluiting uit een rubberen slang. Omdat de gastoestellen, zoals kachel, koelkast en kookplaat over het. Eerder aangevraagde offertes voor: gasslang vervangen.


Ik wil mijn elektronische kookplaat naar een gaskookplaat vervangen. Aan de kant van de gaskraan heeft de gasslang sowieso een rubber dat. Draai je de koppeling los of zit hij los dan is het verstandig het gastape te vervangen. Gebruik altijd een gasslang die speciaal ontworpen is voor propaan- of butaangas.


Let op:bij een gaskookplaat wordt geen gasslang meegeleverd. Kijk dan meteen of de waterslang nog in orde is. De gasslang van uw huidige fornuis is aan vervanging toe wanneer er. Bij deze kookplaten is de RVS opvangschaal vervangen door een glasplaat.


Het is namelijk belangrijk dat de gasslang goed wordt aangesloten om te voorkomen dat. Een RVS gasslang (volledig gele slang) hoeft, mits niet beschadigd of geknikt, niet regelmatig vervangen te worden. Dit in tegenstelling tot een standaard.


Gedetailleerde omschrijving: Ik wil de rubberen gasslang van mijn gaskookplaat laten vervangen door een rvs-slang.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.