maandag 19 september 2016

Ferrietkern

Deze filter is bedoeld voor kabels die data transporteren volgens het elektrische principe. Wanneer de filter om de kabel is aangebracht, zal dit de elektrische.


Voor de komst van goedkope en kleine halfgeleidergeheugens werd informatie opgeslagen in ferrietkernen.

Hierbij wordt gebruikgemaakt van de grote. De samenstelling zal niet wezenlijk verschillen, met name de massa van de ferrietkern zou een verschil in effect te weeg kunnen brengen. Hallo dannyboy,een ferrietkern om een kabel(mantel) is een soort smoorspoel, zeg maar een laagdoorlaatfilter.


Het "filtert" ahw hoogfrequente.

Op de Usb kabel van mijn (oude) digitale camera zit een soliede cilinder. Impedantie van een ferrietkern. Ferrietkernen hebben een impedantie die afhangt van de frequentie.


Om dit te verduidelijken, het volgende vervangingsschema. Nu las ik op internet dat bijvoorbeeld audiofielen zweren bij ferrietkernen of klemmen om hun stroom en audio-kabel.


Voorbeeldzinnen met `ferrietkern`. Bij HD0tot HD0adviseren wij om de. Ik ken de verschillen niet op bijv versterker met of zonder.


Zijn hier mensen die kabels met ferrietklemmen gebruiken of hebben gebruikt?

Ik heb begrepen dat dit bepaalde. Je ziet ze steeds meer toegepast worden en dat maakte me wat. Bevestig de toroïdale ferrietkern aan het netsnoer van. Afmetingen (LxBxH): 17x26xmm, geschikt voor kabel tot 7mm.


Ik wil al mijn kabeltjes naar de ontvanger door een open ferrietkern doen, mijn vraag is, zijn deze alleen te koop bij een modelbouwzaak of kun. Voor iedere toepassing kunnen wij de meest. Speciaal voor het overbruggen van grotere.


De verdikking in de kabel tussen het fotoapparaat en de computer bevat een ferrietkern. OKAPHONE ELEKTRONIKA voor al uw Velleman Clamp filters. High-end monitor verlengkabel HD15M - HD15F met ferriet filter.


Dubbele afscherming Deze kabel wordt vooral gebruikt om een VGA kabel te verlengen en. Gebruik van ferrietkernen in Breedband Baluns. The use of Ferrite cores in Broad Band Baluns. Heej mensen, Deze vraag hoort denk ik wel hier thuis want het betreft dit keer niet direct het netwerk waar ik een vraag over heb, wel over de.


Toebehoren voor frequentieregelaar. Voor 22:bestel morgen in huis! Het verminderen van elektromagnetische emissie en het elimineren van lagerschade door het toepassen van HF ferrietkernen.


De bedoeling van die ferrietkernen is het tegengaan van RF mantelstromen als je een aardlus hebt gecreëerd via andere randapparatuur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.