donderdag 29 september 2016

Dompelpomp aansluiten

Het aansluiten van een beregeningspomp is niet moeilijk, maar er zijn een aantal punten van. Een pomp kan veel gemakkelijker water aanzuigen dan lucht. Op zoek naar een dompelpomp van top kwaliteit?

Kijk dan nu in het uitgebreid assortiment dompelpompen en bestel gemakkelijk online! Wat voor rubber zit in die buis en waar kan je die kopen. Voor de inlaat lijkt het mij handig dit beneden te doen, echter, ik snap niet hoe ik de dompelpomp moet aansluiten.


Volgens mij zit er niks onder enkel een zwart geribbeld tuitje waar je een slang op kunt aansluiten.

Algemene informatie over Reich dompelpompen. De beide overgebleven kontakten tussen kraan en pomp verbinden. Een blokbatterij van 6V aansluiten aan een pompje die werkt op 12V.


Geschikt voor de meeste slangen door een universele aansluiting. Bestaat er een waterpomp die je net als een lucht pomp kan aansluiten op de sigarettenaansteker aansluiting (volt) in de auto ? Deze volt dompelpomp van Reich is geschikt voor gebruik in watertanks van een caravan of camper. Met een capaciteit van liter per minuut.


Voor het aansluiten van slangen van mm. De inkomende voeding, alsmede de aansluiting van de pomp zelf naar de.

Vervangingspomp goed aansluiten. Gaat onderweg een keukenkraantje kapot, activeer de pomp dan met de kraan van de. De complete oplossing, klaar voor aansluiting, voor onmiddellijk gebruik. Inclusief aansluitstuk aan de pomp en terugslagkleppen.


Driedelige buis met flexibele aansluiting. Of de pomp is geschikt voor gebruik met een waterornament. Omschrijving volt dompelpomp voor gebruik in watertanks van caravans en.


Ik heb een pomp nodig die ik kan aansluiten op de tuinslang met sproeistang. Echter vraag ik me af welke ik moet aanschaffen, bouwen de. Ik zoek een dompelpomp om onze vijver mee leeg te pompen. De KESSEL-dompelpomp KTP 5pompt water uit putten (vanaf een diameter van 200.. aansluitmogelijkheden (verticale of horizontale aansluiting) zonder.


Comet dompelpomp geschikt voor het gebruik in een watertank. Dit wist ik, maar daarom is ie ook spotgoedkoop voor een nog nooit gebruikte pomp. Nu wil ik hem aansluiten, en hij kan op 2en 380V.


Kärcher aanzuigslang kort 5m voor het aansluiten van de pomp op de leiding - zuigkant dompelpomp 6. Met dit aansluitstuk kunnen dompelpompen met binnendraad eenvoudig worden aangesloten op het Gardena Slangaansluitsysteem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.