donderdag 29 september 2016

Basis antenne 27mc

Basis antenne CB 27Mhz -Kan helaas niet verzonden worden, alleen op te halen in de winkel. Wij zijn een webshop met gebruikte zendapparatuur voor de zendamateur maar ook voor vakantiegangers en zelfs voor de Garbagerun om met goede.


De top section heeft een afstembare straler die op de frequentie kan.

Team Super Lance basis antenne. MC basis antennes online kopen? Bestel veilig en snel op Radioamateurwinkel. Tekoop een zeer goede 27mc basis antenne.

Hallo wil straks een basis antenne maar welke is echt goed voor dx. Een Atron of een Imax is speelgoed als je net wil beginnen,is mijn mening. Experts in Wireless Communication. Sirio Omega MC antenne met DV voet en vleugelmoer met PL plug.


Wij leveren een groot assortiment CB antennes voor montage op auto of camper, metaal. Voornaamste reden ik wilde een breder. Ik begrijp dat alle alternatieven tov een goede hoge basis antenne. BASIS CB ANTENNE 27MHZ MEGARANGE.


Een goede basisantenne onder de meter lengte kan je vergeten.

Scanners-Basis (Tafelmodel). Al ruim jaar uw adres voor alles op het gebied van mc. Antenne (Camper MHz.GEEN MASSA NODIG).


De M-Tech Legend IV is een 27MC transceiver die alle functies heeft verwerkt in. De Sirio Gain Master heeft uitmuntende prestaties. Eindelijk is er concurrentie.


Ik denk erover om deze antenne aan te schaffen. Door de grote vraag naar een korte 27mc basis antenne hebben we de. Op zoek naar een hoge kwaliteit antenne voor portofoons.


Een nieuwe glasfiber antenne (made in Europe) Max. Een basisantenne is echter eenvoudig te maken. Nu is het zo dat elke goede basis CB antenne minimaal meter lang zijn. Voor een expirimentje zoek ik een manier om zelf een 27Mc antenne snel in elkaar te flansen.


Voor veel camperaars die regelmatig met twee of meer campers onderweg zijn is een 27Mc-bakkie een uitkomst. Het bereik is groter dan dat.


Ik was benieuwd hoeveel activiteit er in deze tijd nog is op de 27Mc. De vorige eigenaar van deze auto had al een 27Mc antenne. Met een basis antenne (meter of hoog) kon ik toch echt america etc.


MC President Black Pirate basis antenne. Vanaf € 2gratis verzending. Hallo, voor een beter bereik wil ik een 27mc basisbak voorzien van een buitenantenne bovenop mijn huis. Ik vraag me af wat voor antenne voor mij het.


Skylab was in die jaren de meest verkochte basis antenne, tienduizenden. Die gasten rijden ook allemaal met MC in het rond. Met de swr-meter kun je je 27MC antenne afstellen.


Dit doe je met een swr-meter, je sluit je swr-meter tussen je bak en antenne doormiddel van je coaxkabel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.