maandag 15 augustus 2016

Trekschakelaar touwtje

Het touwtje zit in een soort mini zwart balkje. Het komt er aan dezelfde kant uit als dat het erin gaat. Ik vermoed dus dat de schakelaar in dat.

Maar ik mag een biet wezen als ik kan zien waar ik dat touwtje aan moet bevestigen. De schakelaar zit achter de koelkast.


Sinds eergisteren is het touwtje van de trekschakelaar van de wasmachine afgebroken. Er steekt nog wel een kort stukje plastic uit, en daar.

Trekkoord lichtschakelaar voor de badkamer - Elektra online kopen. Dit deel van de schakelaar is dus kapot. Een touwtje heb ik dus ik wilde het even maken, alleen nu kan ik het gaatje niet vinden? Nu wil ik een nieuw touwtje bevestigen maar.


Ik heb op de wc een muur trekschakelaar met daaraan een gehaakt touwtje, ( dus geen gewone kilchtschakelaar maar heel ouderwets) deze is. Trekkoordje is geschikt voor alle trekschakelaars van alle series schakelmateriaal. Inbouw trekschakelaar + touwtje Zoom.


Met onze handige instructievideo van Praxis laten we je zien hoe je een schakelaar moet vervangen. Praxis biedt een breed scala aan schakelaars van topkwaliteit.

Zo kun je kiezen voor wisselschakelaars en combinatiewissels. Er zit in de kamer ook nog een lichtschakelaar met een touwtje. Berichten over touwtje lichtschakelaar geschreven door Maaike Berbee.


Breng de kap van de wasmachine trekschakelaar weer aan en controleer of hij rondom goed aansluit. Bevestig het touwtje aan de schakelaar zodat je hem. Zo vanaf het plaatje te oordelen lijkt mij desaze laatste beter geschikt voor plafondmontage, omdat het touwtje niet om een hoekje moet.


Ik ben op zoek naar een opbouw trekschakelaar voor montage aan het plafon om. Bij een muur-schakelaar zit het touwtje aan de zijkant.


Gedetailleerde omschrijving: Bij oude schakelaar moet trekkoord vastgeknoopt worden aan koord in schakelaar. Ik heb ooit ook eens ergens een soort trekschakelaar gezien. Dus gewoon aan weerszijden een touwtje spannen en als je daartegen komt valt. In tegenstelling tot bijna elk ander merk kan deze trekschakelaar WEL aan het plafond gemonteerd worden.


Ik noem het bewust een switch. Een soort belknop met een touwtje, zeg maar. Zodra ik de trekschakelaar aandoe om de wasmachine te laten. Sindsdien heb ik me ongeluk aan het touwtje van de trekschakelaar.


Busch-Jaeger Schakelaar Wisselschakelaar In.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.