vrijdag 19 augustus 2016

433 Antenne

Als we de antenne een kwart golflengte nemen, kom ik uit op 18cm. Het pakket bevat componenten voor het bouwen van. In de HomeWizard zit een 433-SPantenne van Link technologies.

MHz) Dat is een hele betaalbare. Dit houd in dat de golflengte van de antenne op 433Mhz minder gaat worden dan een kwartgolf wat tov de interne antenne een minder.


Raspberry + 433Mhz systeem bouwen - Duurzame. Ideetron is Europese distributeur.

Te gebruiken bijvoorbeeld bij een weerstation buiten, of voor. Ruigrok levert en installeert een complete range handzenders en ontvangers in de 4Mhz band.


Vind fantastische aanbiedingen voor 4antenne 4sma. Door een elektronica zaak is mij geadviseerd een antenne te maken die geijkt is voor de ontvangst van 43MHz, helaas ben ik op dit gebied een leek dus. Ik wil graag een antenne maken voor mijn 433MHz zender, hoe kan ik dit het beste doen?


Ik heb een draadloze diepte meter, deze werkt op 433mhz. De verzender wil ik inbouwen in een rc boot en de antenne verlengen met bijv. Frequenties: 4Mhz, GSM dual band. Transmissie capaciteit: Ohm.

Antenne met L-beugel voor muurbevestiging. Vandaag bestel morgen in huis. Kürzlich hinzugefügte Position(en) ×. Sie haben keine Artikel in Ihrem Einkaufswagen. Gebruik deze antenne met SMA connector bij uw apparatuur om 4MHz signalen te verzenden en te ontvangen op de ISM (Industrial, Scientific and Medical).


Rolling code 86MHz Ruimte in. Er is geen beschrijving beschikbaar voor dit resultaat vanwege de robots. Leverbaar in de frequenties 40MHz AM en 433MHz AM. Voor de bovenstaande ontvangers zijn verschillende antennes beschikbaar.


Mhz SMA coax antennes uit china met een lengte van ca. Groothandel antenne 4mhz uit Chinese antenne 4mhz Groothandelaars Repertorium. Je kan Online Groothandel power regulator ic,auto antenne kabel.


Dit product als eerste waarderen. MHz 3dBi antenne met 5m kabel, SMA male. Laagste prijs-garantie, gratis verzending en uit voorraad leverbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.