donderdag 4 augustus 2016

27Mc basisstation

Onderstaande basisstations kunnen wij leveren. Neem gerust contact met ons op via. Hieronder volgt de keuze uit Nieuw en Gebruikt: Nieuw Gebruikt.

Little Will mobiele mc antenne. Mc Export radio, CBShop haalt er uit wat in de cb radio zit. Was ooit mijn eerste 27mc zender en heel veel lol mee gehad.


Doe er niets meer mee en mag tegen elke reƫel bod weg.

PTT-MARC basis station op Ebay tegen. De MHz Citizen Band oftwel de “meter CB band” is een frequentiegebied wat vrij te gebruiken is voor openbare communicatie. Een goed voorbeeld is de TTI TCB 9export.


Mc : Mc staat voor MegaCycles, een andere naam voor MHz. Mc is gebaseerd op enkelzijdige communicatie. Gezien ik al over een Basis station beschik.


De Wouxun KG-Bis de perfecte oplossing voor zowel een mobiele als vaste opstelling bij inzet als centraal post tijdens evenementen communicatie etc. Mobilofoon basisstation + 2x 27MC bakkies.


Philips mobilofoon basisstation + 1x 27MC bakkies.

Meer informatie over deze veiling. Ik lees de laatste tijd een beetje rond over 27mc. Het leek me wel leuk om hier zelf eens mee te klooien. Op Conrad staan leuke bakkies te.


Ik kwam veel harder binnen dan een basisstation! Team TS-6M multinorm 27mc CB Radio VAKANTIEKIT. Werkt nog steeds allemaal de actie op 27mc is.


Wanneer je het zou vergelijken met 27mc, dan is het gedrag van de. Zelf ben ik daar wel mobiel en basis. Is het nog de moeite om hier nog (Belgie) nog een basisstation te installeren.


Jezelf op de kaart zetten kan nuttig zijn om aan andere 27mc stations te laten weten. Dan word je ook als een stabiel (basis) station in de kaart weergegeven. Communicatie 27Mc portofoon walkietalkie radio.


Ik ben weer dusdanig besmet dat ik zelfs een basis station heb gekocht en. Ario ja die komt mij bekent voor op marktplaats,heeft veel 27mc.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.