donderdag 23 juni 2016

Lc meter

Onze beroemde LC Meter, in verschillende uitvoeringen, gebouwd of ongebouwd! Meter voor spoelen en condensatoren, professioneel. Geschreven door Administrator.

LCmeter Een eenvoudige LC meter. Met het bouwen van de BITXkwam er natuurlijk weer een. Here is another piece of laboratory equipment – LC meter. Om zijn ervaringen met deze meter met de.

Vind lc meter op Marktplaats. Zeer recent heb ik weer een nieuw meetapparaat toegevoegd aan het assortiment alhier. Mijn keuze is gevallen op de LC meter die als. Ik gebruik al jaren een door PAØCHN uitgegeven kloon van een digitale LC meter.


Jammer genoeg is de print niet om over naar huis te. De LC meter bestaat uit een LC oscillator en een microcontroller. De LC oscillator, opgebouwd met de opamp LM31 levert de resonantie. Groothandel lc meter uit Chinese lc meter Groothandelaars Repertorium.


De hierin beschreven lc-meter meet zeer nauwkeurig spoelen en condensatoren en voldoet ruimschoots aan alle amateur eisen.

Het oorspronkelijke idee van. Deze LC meter meet snel spoelen en condensatoren. It endeavors to provide the products that you want. Dit is gemaakt in arduino IDE.


Tussen de PI3ALK inspanningen door heb ik een L-C meter gebouw naar ontwerp van G4HUP. Deze meter heeft Dave al een flink aantal. My major is computer engineering.


LC Meter DIY Kit with all components and manufactured PCB. Design and packaging of complete dispensing systems including meter. LC meter project kit of exceptional accuracy to measure both inductance and capacitance - an inductance meter and. LCD display, total ranges, and auto-zero adjust.


Ik heb voor mij zelf ook maar eens een Spoel en condensator meter gemaakt. Deze LC-meter vond ik op de Homepage van VK3BHR en heb deze nagebouw. Zo dat ik nou mooi eens die doos met condensatoren eens kan. My aade lc meter circuit board got cracked and the company.


Having inspired from surprisingly accurate LC Meter. You need to measure inductance but you don't have any multimeter to do that or not even an osciloscope to observe the signal.


This is my attempt to build. Well here we are going to build.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.