woensdag 22 juni 2016

Krachtstroom meter

Wh meter - fasen - Mechanisch. Besteld voor uur, vandaag verzonden. Simpel gezegd: de meter en alles eronder is van het elektriciteitsbedrijf.

Deze KWh-meters mogen alleen ACHTER de reguliere meter worden geplaatst. Lees hier hoe het in zijn werk gaat en vergelijk offertes. Krachtstroom aanleggen moet door een erkende elektricien gedaan worden.


Er is me zojuist verteld dat ik voor het aanvragen van krachtstroom ook een nieuwe meter moet laten plaatsen.

Krijg je krachtstroom (400v) als je twee bruine draatjes pakt van de meterkast (dus twee fase). Afhankelijk van de aansluiting die er nu ligt en de meter die er nu hangt. Wh-meters, waarbij de 3-fase meters ook geschikt zijn voor krachtstroom.


Ik doe zelf met een duikcompressor mijn duikflessen vullen, maar als ik klaar ben. Volgens Liander is een 3-fasen meter de standaard. Hoe kan het dat op de eindafrekening 3xampere staat en ik maar 1x heb, nu heb ik zonnepanelen laten installeren en nu heb ik dus een. Om deze apparaten toch te laten werken is krachtstroom nodig.


Vooral bij apparaten die meer stroom gebruiken helpt het om over te stappen naar het. Een ander woord voor krachtstroom is draaistroom.

Koop of Verkoop krachtstroom op Marktplaats. Nette 63a verlengkabel 63ampere ampère kabel meter 5x10mmh07rnf ex bte. Huur hier de kabels die nodig zijn om licht- en geluidsapparatuur aan te sluiten. In de meeste gevallen moeten er voor krachtstroom een extra aansluiting en een aparte meter in uw groepenkast komen.


Stroomsterkte, Losse verlengkabel tot meter. Ok dan, nieuwe fasestoppen en een nieuwe meter van de netwerkbeheerder. Professionele Kabelhaspel met krachtstroom bij Bowork. Vanaf €7- gratis verzending ? Voor 15:uur besteld de volgende dag in huis!


Vervolgens stuurt stedin iemand om de meter te ijken en die monteert. Wij hebben toen ook een nieuwe (3fase)meter geplaatst gekregen.


Voor krachtstroom moet er een extra aansluiting komen en een aparte meter. Particulieren kunnen niet zomaar een groepenkast ombouwen. Dit betekent dat er onder meer een extra aansluitpunt in uw groepenkast moet komen.


Bovendien is er een aparte meter nodig. Verlengkabel 32A, meter (krachtstroom). Voor bepaalde toepassingen is krachtstroom nodig.


Na de meter neemt FSI-elektro het over en zorgen wij voor de aanpassingen in de groepenkast.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.