woensdag 25 mei 2016

433 Mhz antenne lengte

Als we de antenne een kwart golflengte nemen, kom ik uit op 18cm. Lengte antenne berekenen via frequentie. Stel ik heb een commercieel product (433Mhz) met een draadje van 15.

Dit houd in dat de golflengte van de antenne op 433Mhz minder gaat worden. KAKU AMST-6antenne - Duurzame Energie. Verbeteren antenne HomeWizard – TD-ertd-er.


Wanneer de antenne langer of korter is dan de ideale lengte, dan lever je.

Mijn eigen HomeWizard voorzien van extra 4MHz antenne. Door een elektronica zaak is mij geadviseerd een antenne te maken die geijkt. Ik wil graag een antenne maken voor mijn 433MHz zender, hoe kan ik dit het beste. Mhz SMA coax antennes uit china met een lengte van ca.


Standaard heeft de antenne de volgende freq resonaties: 145Mhz, 433MHz. Mhz Antenne - 433MHZANT - RF(ID)-WiFi-BT - Deze spiraalvormige 433Mhz. Deze trigger doet niets anders dan m. Gebruik deze antenne met SMA connector bij uw apparatuur om 4MHz signalen te verzenden en te ontvangen op.


Deze veer antenne kan worden gebruikt voor 433MHz draadloze.

De tweede, 8MHz, wordt het meest. Een dipoolantenne, of kortweg dipool, is een antenne die gebaseerd is op het principe van een dipool. De lengte van de antenne is doorgaans een halve golf. Helaas hebben wij niets gevonden voor "Antenne 4MHz ohm grondvlak GP 433".


Zender- en ontvangermodule 4MHz (klik-aan-klik-uit). Zowel aan de zender als aan de ontvanger kun je een antenne bevestigen voor een beter bereik. Gebruik hiervoor gewoon een stukje stroomdraad van 17cm lengte. Leverbaar in de frequenties 40MHz AM en 433MHz AM.


Voor de bovenstaande ontvangers zijn verschillende antennes beschikbaar. Informatie over antenne lengte en specificaties. Voor het berekenen van de juiste antenne lengte bij de uit te zenden. Frequentie: 433MHZ Voeding: DC12V Antenne lengte: 28cm.


Let op: Op de laatste foto staan alle landen vermeld waar de antenne. Antenne draad solderen op antenna ingang van de printplaat. Omdat de juiste onderdelen om een 433MHz zender netjes aan te sturen even niet.


Staande golf verhouding (SK): ? Polarisatie Type: Verticale antenne lengte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.