vrijdag 17 september 2021

Zekering 5a

Hij beveiligt het elektrische circuit tegen. Keramische zekering - T (traag) - A. Voor 16:uur bestel morgen in huis.

De Littlefuse mini steekzekering is ter vervanging van je kapotte zekering in auto. Deze 5A zelfherstellende zekering wordt gebruikt op RAMPS-elektronica. Levering binnen uur met acceptgiro.


Het goedkoopste filament voor uw 3D-printer!

Deze zekeringautomaat is na overbelasting (de knop komt naar buiten en de witte ring is zichtbaar) weer met de. Zekering Ampère Traag Blauw, Stuks.


In de oude voeding zat een zekering waar het volgend op staat. KERAMISCHE ZEKERING 5A (100ST). Omschrijving, GIRA ZEKERING 5A 250V TRAAG. Plieger zekering traag ampère (stuks).


Mini steekzekering assortiment 5-30A 6st. Een grotere hoeveelheid nodig?

Uitschakelkarakteristiek snel (f), Uitvoering glaszekering, Nom. Glaszekekering assorti 1-20A. Auto steek zekering standaard 5A. Groothandel in onderdelen voor Patientenliften, rolstoelen en scootmobielen.


Technici gebruiken de naam zekering in de algemene zin en smeltpatroon in het. Automatische zekering - Ampere - dubbelpolig. Mijn zekering van 5a is kapot. Dus mijn vader even andere zekering gehaal maar komt die dus thuis met een 10a Kan ik die er gewoon.


A zou ik er hoger (16) in kunnen zetten, dat als ik de strobo. Type zekering, Torpedo zekering. GZKM, Miniature fuse-links, 5x25mm, AC 2V, 5A, F. By-Pass Mini-Steekzekering houder.


Nu mijn vraag, welke zekeringen dus 5a, 10a, 15a, 20a, 25a moet ik gebruiken ? Bij ons vrijwel altijd direct leverbaar uit voorraad! Littelfuse Assortiment Mini Fuses 3-10A 5st (laag). LF Assortiment Mini Fuses (Laag)10A. De maximale stroom is 5A, daarna verbrand het.


Op voorraad in de winkelVóór 17:besteld = morgen in huis!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.