dinsdag 15 juni 2021

Werking fietspomp

Een fietspomp is een apparaat waarmee lucht in fietsbanden kan worden geblazen. De pomp, of indien aanwezig de slang van de pomp, wordt aangesloten op.


Wil je weten hoe je een fietspomp optimaal gebruikt?

Lees hier onze tips die je het pompen een stuk gemakkelijker maken! Hoe werkt een gewone fietspomp? Ik hoop dat de werking van de fietspomp zo iets duidelijker is geworden.


Je zou ook in de artikelen en.

De moderne fietspompen zijn tegenwoordig uitgerust met met twee nippels die op beide ventielen. Als je fiets een zachte band heeft dan heb je een apparaat nodig om de fietsband op de juiste spanning te brengen, dit apparaat noemen we. Na de eerste slag met een fietspomp pomp je de aanwezige lucht in de pompcilinder via het ventiel. De werking van de waterpomp in de tekening is als volgt.


Nu heb ik een fietspomp met een drukmeter waarop ik zou moeten kunnen aflezen hoeveel bar er in de banden zit. Echter schiet de wijzer bij elke pomp. OK, een Hollands Ventiel: dan moet je de nippel van de fietspomp over de ventielmond kunnen drukken en, als er geen klembevestiging op de pomp zit, de.


Hallo, Sinds een tijdje heb ik een probleem met mijn fietspomp. Het betreft een BBB Airwave voetpomp.

Van mijn vrouw kreeg ik een mooie fietspomp cadeau. Een stoer en robuust ding om te zien, voor in de schuur en niet op fietstochten mee te. Bestel uw fietspomp direct online bij ANWB. Fietspomp met dubbele ventielknop.


Ook voor ondersteuning en handleiding per. Klik dan hier, bestel en heb ze morgen al in huis! In het dagelijksleven komen we dit veel tegen. Een deur van een bus, vrachtwagen die je hoort remmen, fietspomp om je band op te pompen.


Hier vind je het volledige assortiment Lezyne fietspompen. Voor elke soort fiets is een bijpassend product te vinden: of je nu een racefiets hebt of mountainbike.


Van minipomp tot hogedrukpomp met drukmeter, u vindt het allemaal in onze webshop. Hij gaat alweer een tijdje mee, de Rennkompressor van SKS. Voor ons gevoel is het de Landrover Defender van de fietspompen.


De keuze voor een fietspomp is ook afhankelijk van het soort gebruik. Daarom biedt Dresco verschillende fietspompen aan: van handige frame pomp tot.


NB zolang de fietspomp naar behoren werkt, deze niet uit elkaar nemen) Ik ben de sleutel van mijn Cordo slot kwijt, kan ik deze nabestellen? Deze fietspomp is als beste getest door het magazine Mountainbike Plus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.