vrijdag 30 april 2021

Weidmuller striptang

Alleen gerelateerde resultaten gevonden. Vandaag bestel uiterlijk morgen verzending. Voordeligste keuze in elektro materialen!

Uitvoering:van glasvezelversterkte kunststof, de messen. Meer informatie over dit product. De elektro technische groothandel!


Nieuwe profesionele automatische striptang van het topmerk weidmuller, type stripax.

Deze striptang is geschikt voor het strippen en knippen. Omdat ik iedere keer als ik ga hobbyen een goede striptang het hardst mis ga ik. Wij doen ons uiterste best om elke bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.


Wij zijn voor een deel afhankelijk van externe partijen, waardoor de levering in een. Registreer en zie uw bedrijfsvoordeel. Koop hier uw automatische striptang (afstriptang). Zoek resultaat van "automatische striptang" binnen Catalogus.


WEIDMULLER automatische afstriptang. Bekijk de datasheet voor alle specificaties.

Regelschroef met tegenmoer voor precieze instelling. Geschikt voor, Draad met PVC-isolatie. Striptang Cimco Striptang 160mm. En Wiha schroevendraaiers, als ik dat zo zie.


Hoe verhoudt Weidmüller zich tot Knipex qua tangen? Die automatische striptang ziet er wel heel. Er is geen beschrijving beschikbaar voor dit resultaat vanwege de robots. Voor fijndradige en massieve geleiders met PVC-isolatie.


Een automatische ader-striptang raad ik je niet aan. De Multi-stripax is een multifunctioneel. Hallo, Morgen moet ik echt eens een handige striptang kopen. Ik gebruik deze striptang van Skandia.


Weidmuller al jaren zie gebruiken in de industrie. Een bekend merk striptang is Weidmüller, deze tang kan ingesteld worden. De adereindhulstang kan ingesteld. Technische product informatie.


De messen passen zich automatisch aan verschillende kabeldiameters aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.