dinsdag 10 november 2020

Wat doet een nokkenassensor

Ik ben het even kwijt dus nu maar hier de vraag stellen. Ik dacht tot voorkort dat de nokkenas sensor "keek" of de nokkenas juist op liep met de.


Dus wat je via je rechtervoet vraagt van de motor.

Dus gebruiken we naast de krukassensor nog een nokkenassensor. U Zoekt op kenteken, bestelt vandaag, ontvangt morgen in huis en betaalt achteraf. Is een nokkenas sensor zelf makkelijk te vervangen?


Kan het aan de nokkenassensor liggen als je de beschrijving leest.

Maar wat doet deze sensor in je auto precies en wat moet je doen als deze kapot is? Wat moet ik doen als de krukassensor van mijn auto kapot is? Met een labscoop wordt gemeten aan een Hall-effect-nokkenassensor tijdens het starten van de motor. Het signaal wordt getoond en kan worden gedownload.


ECU een kleine hoeveelheid brandstof. Wat zijn de zaken die een defecte nokkenas sensor verklappen? Hoop doet leven en het vooruitzicht nog €18- te betalen voor het vervangen van een nokkenassensor grijnst mij nou.


Wat kost deze reparatie ongeveer? Ik vind het persoonlijk wel wat ver gaan van BMW en hoop dat ze goed gekeken.

Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet. Wat doet hij stationair bij jou dan precies ? Vind nokkenassensor op Marktplaats. Is dat iets anders, dan een krukassensor? Wat is de functie van de nokkenassensor bij een AVB motor?


Nu werd mij verteld dat het kon liggen aan de nokkenas sensor cg. Inspectie van de impulssensor in het ontstekingssysteem is het eerste wat. Kan iemand mij vertellen wat een nieuwe nokkenassensor kost? Mijn garagehouder geeft aan dat deze 1EUR ex.


Wat nu gebeurd is dat als hij wat afgekoeld is het weer even doet om vervolgens weer storing te geven. Uit je verhaal maak ik op dat het gaat. En wat doet de hallgever dan?


Als je nokkenassensor kapot is gaat je motor heel onrustig lopen, dus. De pulsjes die de nokkenassensor doorstuurt aan de computer is. We vragen de monteur als eerste om de nokkenassensoren te.


Het zou kunnen dat de distributieketting bij deze kilometerstand wat is. Nu heb ik een storing( uitlezen geeft aan nokkenas sensor). Kan goed de nokkenas sensor zijn.


Mijn Stilo doet het weer zoals het moet. Heb je dit ook met draaiende motor gecontroleerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.