zondag 5 januari 2020

Philips transistor radio

Vind transistorradio philips op Marktplaats. Vind fantastische aanbiedingen voor philips transistor radio transistor radio. Vind philips transistor radio in ons breed assortiment Beeld en geluid.

Profiteer van de koopjes op eBay! Transistorradio (1geselecteerd van 146). Vergelijk alle elektronica: o. VINTAGE PHILIPS SHORTWAVE PORTABLE TRANSISTOR RADIO.

Digitale afstemming en voorkeurzenders maken deze. It uses six silicon transistors. I took another crack at video. Bay Kleinanzeigen - Kostenlos.


De radio is ongeveer net zo groot als een mobiele telefoon. Find great deals on eBay for philips transistor radio and vintage philips radio. Trefwoorden bronbestand: gelui ontvanger, radio, draagbaar.


Shop with confidence on eBay! Check Price in India and Buy Online.

Free Shipping and Home Delivery at. Zo klonk de eerste transistor radio blikkerig Hij staat op het werk want thuis wil ik hem.


Een transistorradio is een radio met transistors in plaats van elektronenbuizen. FM geheugen Aux ingang Netstroom kabel 2V +. Philips Model L3G23T transistor radio. Houten kast met crèmekleurig. Theatre speaker in good working condition.


Nice little transistor radio. Draagbare radio met Bluetooth. Degene van wie ik hem kocht heeft me beloofd dat hij het nog doet. Ik heb het zelf niet geprobeer.


Mijn nieuwe bijdrage is eigenlijk iets meer geschikt voor het transistorforum, maar daar voel ik mij niet zo thuis. Restauratie van PHILIPS 17TX291a. Junior transistorradioPDF downloaden?


This mini package of exquisite built, spectacular.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.