maandag 25 november 2019

Radio antenne coax

Als je ook nog een gegrond punt van de stereo of de stereoantenne kunt vinden, mag je die met de mantel van de coaxkabel verbinden, maar. Met ingebouwde regelbare dB versterker.


Onze oude portable radio met antenne heb ik op de plek gezet waar straks.

Ligt er aan wat voor aansluiting je radio heeft, heeft hij een coax aansluiting dan. Laatst hebben mijn ouders een nieuw minisetje gekocht om radio te luisteren. Echter zit daar geen coax aansluiting meer op.


Meer resultaten van gathering.

Ik ben dus op zoek naar een goede binnenantenne om (bijv.) Stadsradio. Met een stuk coax van Ohm er naar toe,klaar. Ook is het bij een antenne coax verbinding mogelijk om een versterker aan te.


De Hirschmann 4G 10M coaxkabel zorgt voor een onberispelijke. Een FM-radio heeft bijna altijd een antenne aangebouwd. DVB-T, alleen zul je met deze lengte wat stevigers willen maken dan een gestripte coaxdraa. Koop uw TEMIUM COAX-FM-ANTENNA-INTERIOR aan de beste prijs, gratis.


Hallo, Laatst heb ik een Sony radio gekocht, waar ik een radioantenne (draad) in moest steken voor FM ontvangst. Opgelost: Ik had een vraagje i.

Mijn vorige Sony versterker had voor de FM-antenne een coax uitgang zodat ik deze kon verbinden. Verdubbel uw radioaansluitingen van uw aansluitdoos met deze volledig beschermde.


Kijk eens op bovenstaande site, staan buiten en binnen antennes op voor FM en die binnen antenne kun je bij een radiozaak ook wel krijgen. Antenne Adapter F-Male - Coax Female (IEC) Zilver.


Tv kijk ik bijna nooit, radio luister ik heel veel, vooral buitenlandse zenders, die kan ik dus niet uit. Ik luister vaak radio (veelal buitenlandse zenders)en wil dat ook. Tuurlijk kun je het FM ether signaal gebruiken door een antenne. Bij die coaxkabel had je een aparte TV- én een aparte radio-ontvanger.


Het analoge radio-signaal zal via kabel véél langer blijven bestaan dan. De kern van de coax aan de 6Ohm ingang van de receiver en de mantel aan de. De antenne voor een oude radio behoort een draadantenne te zijn die zo.


Antennecontactdozen zijn er in zowel inbouw als opbouw. De contactdoos kan dienen als einddoos, waarop je de coaxkabel van de TV of radio aansluit. Goede kwaliteit tegen betaalbare prijzen. Ingang: Coaxiaal - Uitgang: F-Koppeling 2x - Ontkoppeling: ca.


Hama antenne verdeler coax radio 0. Maar het irritante ding heeft geen aansluiting voor de kabelstekker (coax?), om radio via de kabel te luisteren. Nu dus via een antenne luisteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.