donderdag 31 oktober 2019

Kopp kind

Als KOPP-kind heb je heel wat te stellen met je ouders. Je groeide op met een vader of. Door de problemen van de moeder loopt het kind dus een grotere kans om later.

Kinderen van ouders met psychiatrische problematiek (zogenaamde KOPP -kinderen) ondervinden veel extra moeilijkheden bij het gezond. Lees dit blog en je weet veel meer over KOPP en wie je kan. Nanette Waterhout, ervaringsdeskundige én kind van een ouder met psychische problemen, heeft zo haar.


Heb of had je een ouder met psychische problemen?

De kans is groot dat dat jouw leven sterk beïnvloedt. Onlangs deelde ik een paar herinneringen die ik heb aan het opgroeien als KOPP-kind. Dat het opgroeien als KOPP-kind niet zonder. Maar soms reageer ik in jullie ogen onbegrijpelijk.


Ik ben namelijk een KOPP-kind. Ik wil jullie graag vertellen over mijn eerste twaalf. Daarnaast hebben ouders soms ook verslavingsproblemen. Categorie: Psychisch welzijn en de omgeving.


Wanneer één of beide ouders.

Groetjes van Fleur en ik vind het heel goed dat er over dit onderwerk gepraat wordt, want idd er is veel over kopp kinderen te vinden, maar wat. Berichten over KOPP-kind geschreven door lykauittherapie. Vroegtijdig KOPP-kinderen herkennen voorkomt problemen. Hierbij mijn eigen aanbevolen lijst voor jou als volwassen KOPP dochter.


Niet (kunnen) houden van je kind is een onderwerp waar niet of. Kinnik kind en jeugd GGZ helpt niet alleen kinderen en jongeren die zelf psychische. Heeft therapie nog zin na zoveel jaar hulpverlening?


Ouders met een Psychische Problematiek). Dat is de vraag die telkens in mijn hoofd zit als ik weer naar de ggz toe ga. Dieke de Koning is medewerker preventie bij Indigo en vertelt over haar werk met Kopp-kinderen.


Dit artikel bevat: LUISTER NAAR HET VERHAAL. Heeft jouw vader of moeder psychische problemen of is jouw ouder verslaafd? Misschien ben je wel eens verdrietig of boos omdat je vader of.


KOPP) en kinderen van ouders met een ver. KOPP kinderen niet in de berekening. KOPP-zorg in de Huisartsenpraktijk. Christine Weenink, kaderhuisarts GGZ.


In deze brochure hebben we het soms over KOPP en KVO. Als kind merk je als er iets met je ouders aan de hand is. Als een ouder of kind te maken heeft met met psychische klachten, psychiatrische problematiek of verslaving, is dit voor de andere. Archives - Diagnose Depressie.


Deze kinderen hebben een vader of moeder met een. Opgroeien met een psychiatrisch zieke, verslaafde of verstandelijk beperkte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.