vrijdag 27 september 2019

Knipperlicht relais 3 polig

Schrijf de eerste beoordeling van dit product. Beschikbaarheid: Op voorraad. V 5-polige EPLED knipperlicht relais richtingaanwijz.

Universeel of nog niet toegewezen aan een model. Materiaal: Kunststof Gewicht (kg). LED)knipperlichten, alarmlichten en startrelais.


Dit 3-polige knipperlicht relais heeft een spanning van 12V en een vermogen van 21W.

De relais is elektronisch en is universeel te gebruiken. Deze relais zijn simpel te vervangen en is universeel te gebruiken op diverse motoren (polig). Dit knipperlicht relais maakt knipperen mogelijk.


Het vervangt het originele 2-polige knipperlichtrelais en geeft een constante puls. Het installeren van het relais is zeer eenvoudig. Indien na de conversie naar. Knipperlicht relais 12v 3polig pieper Referentie: 24PE89.


Bezorgkosten: niet aangegevenAanbieding bekijken. Geen gepruts meer met losse weerstanden in de bedrading voor de led knipperlichten.

Dit relais is gemaakt voor led verlichting waardoor. En op de schakelaar staat ook een nummer 49a waar de stroom. Wanneer een set LED knipperlichten gemonteerd wordt kan gekozen worden voor weerstanden, maar een mooiere oplossing is om een last-onafhankelijk.


Een relais is een door een magnetisch veld bediende mechanische schakelaar. Gemakkelijk te bestellen bij Paruzzi classic Volkswagen onderdelen onder Paruzzi. Controleer de foto voor de juiste knipperlicht relais.


Beheer de knippersnelheid van een LED knipperlicht YAMAHA YZF-R 125. Review dit product als eerste. Speciaal ontwikkelde richtingaanwijzer relais. Montage diameter mm Richtingaanwijzer met ingebouwde elektronisch relais.


KNIPPERLICHT RELAIS 3-POLIG UNIVERSAL,, UNIVERSAL, 19. Ik wil een slecht functionerend knipperlicht relais vervangen bij mijn spider.


Deze knipperlichtrelais zijn redelijn universeel en dus makkelijk te. Ik heb problemen met het aansluiten van het knipperlicht relais van mij serie 2. Ik heb mijn oude relais vervangen omdat mijn oude het niet meer deed door de. Er zijn niet voor niks 2-polige en 3-polige knipperlichtrelais?


Als ik nu het 3-polig relais daar tussen zet en ook de kabel naar massa. Led knipperlicht relais is al gemonteerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.