donderdag 28 juni 2018

Buizentester

Vind buizentester op Marktplaats. Deze tester, de µTester ontworpen door Ronald Dekker, is voor mij de mogelijkheid om een complete buizentester te bezitten en bovendien, in de geest van.


Bij ons op de vereniging staat al sinds mensenheugenis een AVO MK IV buizen tester te pronken.

Er werd niet of nauwelijks gebruik van. Review van de uTracer 3+ buizentester-kit van dos4ever, deel 1. De buizentester welke ik heb gebouwd berust op het schema van de buizentester beschreven in het boekje "MEETINSTRUMENTEN" uitgave.


Nieuwe betaalbare ORANGE buizen tester.

Ik heb zelf een militaire buizen tester die veel uitgebreider is dan dit bovenstaande testertje. Maar bovenstaande tester is goed voor de huidige. En dan is het handig dat de buizentester compact en draagbaar is.


Al een tijdje test ik mijn buizen met een Sylvania, type 2buizentester van een vriend van me maar vind het erg onhandig om elke keer van. In mijn geval betreft het hier een buizentester. Deze dingen zijn over het algemeen behoorlijk prijzig.


Dat heeft mij er dan ook altijd van weerhouden er een aan. Op deze pagina de beschrijving van een chassis om buizen te meten. Het is een groeiproject dat telkenmale zal worden aangevuld.

Beste clubleden, ik heb een tweetal buizen testers op het oog waar ik. De door ACDC ontwikkelde buizentester is bedoeld om buizen te matchen of te testen van moderne generaties penthodes, tetrodes en triodes. Speuren op marktplaats leverde een handvol 2e hands buizentesters op in diverse stadia van veroudering.


Heel ou uit de dump, dure AVO. Deze Junior TE-buizentester is een compacte emissietester uit Japan. Het instrument is eveneens verkocht onder de naam Lafayette TE-5 Lafayette TE-55.


Op vrijdag oktober gaf Wil Pfeifer op de afdelingsavond van Veron aeen interessante presentatie en demonstratie van zijn “Roetest v8”. De stichting blijft actief in het aankopen van uitrustingsstukken die passen in de uitrusting van de organisatie van een divisiehoofdkwartier. Antike buizentester, geen idee of hij nog werkt.


Doe een goed bod en hij is van jou. Merk (Fabrikant), Type Naam, Jaar, Soort (Regio), Documentatie, Afbeelding. EN:buizentester-steilheidsme. Deze zelfbouw buizentester staat beschreven in het Muiderkring boekje "Meetinstrumenten".


Vanwege de toepassing van veel oude buisvoeten vermoed ik dat. Een betrouwbare buizentester bouwen leek voor mij een uitdaging,en dat is het ook! Weinig voorkomend Röhrenmessgerät, door Siemens en Halske gemaakt voor de Fernmeldedienst van de Deutche Bundespost in de jaren 50. Klein model voor octal, loctal, noval 7-pens en 9-pens miniatuur buizen.


De I-177B buizentester is vervaardigd voor het Amerikaanse leger. Eenvoudige en handzame tester.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.