dinsdag 17 april 2018

Experimenteer print

Experimenteerprint 100x50mm met streepraster. Stel een vraag over dit artikel. Gaat niet door de brievenbus 2+ €3+ €95.

Voor het zelf fabriceren van een module of ander project. Ook printplaten voor Arduino shields. Een klein maar handig experimenteer printje van 2x8cm dat dubbelzijdig is geëtst.


Dit maakt het mogelijk om componenten aan beide zijden te solderen.

Past dus ook precies in braedboard en experimenteer print. Let op dat bij toepassing op. Nergens anders zo goedkoop als bij protolectron. Nog niet gewaardeerd Uw review toevoegen.


Witte experimenteer print voor diverse toepassingen. Een eigen schakeling aan het ontwerpen? Ik heb geprobeerd verbindingsbanen op een experimenteerprint te solderen maar dat wil niet echt lukken.


Het worden dikke klodders tin en. Veel elektronici maken bij het opbouwen van kleine (proef)schakelingen gebruik van experimenteerprint.

FRwil zeggen dat de printplaat gemaakt is. Je eigen schakelingen bouwen en testen? Met deze Eurocard FRexperimenteer print is dat geen enkel probleem. De experimenteer print is enkelzijdig, bevat.


Deze experimenteer-printplaten zijn makkelijk om proefopstellingen te maken en om te experimenteren. Door hun stevigheid zijn deze printen geschikt om. Dubbelzijdig koper, hoge kwaliteit.


Product BeschrijvingBeoordelingen(0). Er geen zijn recensies voor dit product. Euro experimenteer print met banen. Dit is de eerste keer dat ik een circuit op een expirimenteerprint ga solderen.


Ik neem aan dat de onderdelen aan de kant zonder koper komen. Hoe maken jullie uit een grote experimenteer print een kleiner stuk? Ik het geprobeerd het te knippen, maar dan breekt het in vele kleine.


Kwam net een handig programma tegen: klik. Kun je gemakkelijker een elektronische schakeling op experimenteer-print mee maken. De Engelse benaming voor printplaat is printed circuit board (PCB) of. Op voorraad in de winkelNu bestellen = woensdag in huis!


Na jaren wachten zie ik eindelijk gelegenheid om een nieuwe voorraad componenten op te bouwen. Ik wil er gelijk mee aan de slag, en als ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.