woensdag 31 januari 2018

Binnenkweek zonder lampen

Hallo iedereen, Ik ben nieuw en ga kweken zonder lampen en dingen. Ik ben heel erg benieuwd hoe dit zal gaan en zal jullie in dit topic op de. Femi autoflower binnenkweek zonder typische geur?

Alhoewel binnenkweek ook m'n aandacht heeft getrokken sinds ik hier op het forum vertoef, is buiten vanaf mei autoflower plantjes zetten een. Binnen kweken – vraag antwoord.


Niet gelijk mij uitlachen hoor, ik ga het gewoon proberen, is er iemand die dit ook doet ? Over de grond heb ik al heel veel gelezen op deze site.

Als ik het goed begrijp heb je een kast en een lamp en geen ventilatiesysteem. Je wil weten of je ook zonder dat laatste kunt kweken en als dat. En wat voor soort kan veel produceren zonder een al te lange. Kunstlicht is het eerste grote probleem: heb je een lamp, dan mag je absoluut niet meer op één van de andere criteria scoren.


Kwekerijen met meer dan vijftig wietlampen zijn dan ook geen uitzondering bij het. Het is echter niet moeilijk om de tent zonder handleiding op te zetten.


Is het niet mogelijk om de plantjes bij elkaar te zetten en dan gewoon een lamp er boven hangen, zonder tent of kast erom heen, of werkt dit. LED kweeklampen van zeer hoge kwaliteit zijn nu verkrijgbaar en hun.


In deze groeiperiode zal de wietplant groter worden zonder hierbij bloemen.

TIP: Je kunt bij een binnenkweek jonge wietplantjes ook prima laten groeien. Goedkoop is voor binnenkweek al gauw een euvel. Mensen moeten een product gebruiken zonder pesticiden,insecten en ziektes. Dat de installatie goed werkt en de lampen zal licht geven net als de volle zon.


Wiet kun je legaal buiten kweken zonder lamp. Als je zelf wiet kweekt zonder allerlei kunstmatige hulpmiddelen als lampen en groei-en. Als je een lamp gebruikt dan zal er meer water verdampen, dus moet je dat extra in de gaten houden. De eerste ontkiemregel in deze handleiding wiet kweken.


Mijn tent staat in een kleine ruimte zonder ramen. Wat is de verschil tussen een 4Watt en een 6Watt lamp. Een goede beginnersplant voor een binnenkweek, Niet te duur zaad.


Als de lampen uit zijn temperatuur niet meer dan graden laten zakken en liefst niet. Tot 30% zou zeker moeten kunnen zonder problemen. Hou bij de verlichting van de binnenkweek twee dingen in gedachten. Elektronische ballast voor 250W of 400W HPS of MH lampen.


Daardoor blijft de reflectie optimaal zonder dat je de hele kap moet vervangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.