dinsdag 26 december 2017

Strijkzakken wiet

Deze strijkzakken zijn na het dichtstrijken gegarandeerd luchtdicht. Hoe verstoppen we best de wiet (25gr) en waar? Zwarte strijkzakken - wapwinkel.

Hoge kwaliteit zwarte zakken in. Tip 2: Laat je wiet even zweten. Strijkzakken zijn daarvoor ideaal. Als je denkt dat de toppen droog zijn, stop alles dan terug in een vuilniszak.

De teler, handelaar of bezorger opent de kartonnen doos en haalt er grote zwarte strijkzakken uit: met een strijkijzer dichtgesmolten plastic. Men denkt vaak makkelijk over het drogen van de wiet toppen, echter is er een groot verschil.


Meestal worden hiervoor strijkzakken gebruikt of een wietzakje. Niemand wil hun fijne wiet zien veranderen in een uitgedroogd hoopje stof.


Hier is de beste manier om je wiet te bewaren, zodat de versheid. Maar er zijn ook duidelijk verdachte aankopen.


Zoals strijkzakken, waarin de inhoud door verhitting luchtdicht en geurloos kan worden verpakt. Voor een echte drugshond kan je geen geur maskeren.


Ruiken doen ze het toch wel, zelfs met een strijkzak.

Misschien niet door de zak, maar. Ik kweek wiet voor persoonlijk gebruik omdat ik als belg in. Je gooit de wiet in je potten en je haalt je bij amazon een caliber 3. Wanneer je natte wiet te lang in een weckpot laat zitten zullen je toppen aangestast. Vervolgens verpak je de wiet in strijkzakken en stop je het in de diepvries.


Dan zou ik eens naar de growshop gaan en strijk zakken halen, die kun je. Maar als jij je wiet in een gripzakje dat goed sluit bewaart kan je het. Ik heb gehoord van strijkzakken. Hij wilde de gedroogde wiet uit mijn appartement ophalen, zodat ik het naar.


Vacuumzakken, strijkzakken en gripzakken, u kunt het allemaal bij ons kopen. Wiet kun je een paar maanden tot twee jaar bewaren, afhankelijk van de manier van kweken. Gebruik van pesticiden beperkt de houdbaarheid. Het breedste exclusieve aanbod van wiet zaden, speciaal voor jou!


De meest complete weegschalen site van Nederland! Apeldoornse wiet gooit hoge ogen. Terwijl hij dit dee verklaarde hij “ik heb kilogram wiet bij me”.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.