donderdag 28 december 2017

Stekker london

Nederlandse apparaten zullen probleemloos op het electriciteitsnetwerk in Londen werken. Wel is er sprake van een afwijkende stekker en stopcontact.


Afbeeldingen van de gebruikte stopcontacten met bijbehorende stekkers vind je hieronder.

En we geven meer informatie over de netspanning en frequentie. Klopt het dat een Nederlandse stekker daar niet pas in het stopcontact? Londen namelijk een kamer met ook gewoon onze stopcontacten.


Onze reisstekker voor Groot Brittannie aanvaardt de meerderheid van de stekkers uit de hele wereld.

Koop online bij VisitBritain. De wereldstekker bestaat uit vier losse stekkers. Reisstekker nodig op vakantie? Lees hier alles over de stekkers en stopcontacten die in andere landen gebruikt worden, welke stekker past in welk stopcontact.


De spanning van het stroomnetwerk in Londen is gelijk aan die bij ons. De stekkers en stopcontacten zijn echter wel anders. Ik vlieg vanmiddag nog naar London en vroeg me af welk type.


Nodig gehad voor 4-daagse reis Londen. Met de adapter Europa naar Verenigd Koninkrijk kunnen alle Europese apparaten, die met een 2- of 3-polige stekker zijn uitgerust, in het Verenigd Koninkrijk.

Afgelopen week was ik in Londen voor een business event. En ergens einde van de dag kwam ik er (wéér) achter.


U kan de toestellen vergelijken door het vakje links van het toestel aan te vinken en op vergelijken te klikken. Laadt uw elektrische apparaten overal ter wereld op met deze handige wereld reisstekker. Hier wil ik een platte nederlandse stekker in doen, die bijvoorbeeld aan. Ik logeerde ooit in een hotel in Londen en daar kon ik me gewoon.


Selecteer hier je verlengkabel of stekkerdoos dankzij onze filters in de linkerkolom. Twee stuks aangeschaft voor een weekendje London. Beperkte toegang tot geïdentificeerd.


De Nederlandse stekkers werken helaas niet in Zuid-Afrika. Na drie succesvolle en uitverkochte edities sinds de eerste Stekker in de. Schwaiger coax IEC stekker metaal. Bij de stekker kan de binnenste.


Ontwerper Jonathan Saunders trekt stekker uit eigen label. London Fashion Week en werd bekend door zijn kleurrijke. London Taxi Company (LTC), onderdeel van het Chinese BY toont een concept.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.