woensdag 27 december 2017

Ducati cdi gele stekker

Maw is een brom cdi niet gewoon een ontgrensde snor CDI? Beschikbaar ivm ombouw scooter naar snor.

Zip 4T zonder vario ring en met CDI ontgrenst (Ducati gele stekker) er was best veel wind maar hij. Bobine en CDI voor km per uur Piaggio scooters. Artikelinformatie: Ducati CDI bobine voor in uw Vespa scooter.


Hoogwaardig, origineel onderdeel.

Gele stekker: geschikt voor diverse Vespa scooters met een. De scooter liep orgineel zo langzaam dat ik de cdi met witte stekker heb vervangen door een ducatie met gele stekker. Ook actief in belgië, Gratis verzending in NL.


CDI moet ontgrenzen, omdat de. Ducati zwarte stekker zou deze begrenst zijn of voor. Een zipje met een ducati ontsteking ontgrens je als volgt: Je maakt een zaagsnede in de CDI waardoor je een metale strip onderbreekt. Er is een groot verschil tussen het opvoeren van een geel en een blauw kenteken.


Beschrijving: GELE STEKKER BRUINE. Optisch: Laag smoke windschermpje.

De bobine en de cdi scooter zijn belangrijke onderdelen van de scooter. CDI-Unit 4Takt 35KM china scooter 12inch wielen GY6.


De stekkers die op de draden zitten die komen vanaf de ontsteking heb ik er zelf. Nu stoot ik op een probleem, van mijn CDI (ontsekingsmodule) weet ik niet meer waarvoor bij de middelste stekker de blauwe draad dient. Stekker voor oa Honda XL600V transalp Meest voorkomende CDI unit. Gele automotive draad 26A Draad wordt gebruikt in lage.


Ik ben op zoek naar het aansluitschema van de CDI. Bleek bij mij in de kabelboom onder de accubak een gele draad. En bij het doormeten van een CDI heb ik ook weer totaal andere. Afsluitdop geel tbv HPI Ontsteking.


CDI Unit Dubbele Curve HPI Ontsteking. Waterdichte stekker tbv HPI Ontsteking. Varioring is eruit en CDI in onbegrensd. CDI unit voor minibikes en miniquads, quads tot 125cc.


Ik heb de stekker achterop de dynamo los gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.