vrijdag 29 september 2017

Bougie draad

Bij de lokale autozaak heb ik een MIDLOCK. Spring naar Bougie schroefdraad opzuiver set. Regelmatig komt het voor dat de.

Hallo, Kan iemand me een tip geven om mijn probleem op te lossen. De draad in de kop van de cylinder, waar de bougie ingedraaid moet. Ik heb hem net en probeer hem draaiend te maken.


Eerste wat ik tegenkom is verrot draadgat van de eerste bougie.

Overmaatse draad (laten) tappen voor een overmaatse bougie. Van de helicoil heb ik gehoord dat de mogelijkheid zou bestaan dat deze gaat lekken door. V-Coil reparatie bougie-draad M14x1. Hallo, Drie van de vier bougies gingen ongeloofelijk zwaar bij het uitdraaien.


Wat ik al verwachte er zaten bij elke bougie twee draadgangen. Speciale set om de beschadigde bougie. Metrische, UNC en UNF schroefdraad.


Verband houdende met dit topic, waar ik afgelopen week eindelijk het vervolg aan. Gemakkelijk te bestellen bij Paruzzi classic Volkswagen onderdelen onder.

Is het echt kapot of gewoon niet helemaal fris meer? Ik heb weleens de tap er door gehaal toen was het weer goe. Deze pagina van Brommerforum. BGS 12 schroefdraad reparatie set voor aftap pluggen, complete set 64-delig om beschadigd.


BGS-1draad reparatie set voor bougie gaten 16-delig. Klapperen bougie (bij mij hing de bougie naast het motorblok in de lucht) hoeft geen ernstige schade gegeven te hebben. BOUGIEDRAAD REPARATIE SET 16-delig.


Omschrijving: Ontwikkeld om schroefdraad van bougies te repareren. Draad reparatieset speciaal voor bougies MEigenschappen: Maat M14. Kijk snel op onze webshop met ruim 20. Bougiedraad scooter brommer voor de laagste prijs, ruime keuze.


Bij het vervangen van de bougies kwam bij een bougie de draad mee. Oplossing zal dus een bus of helicoil worden. De zittingen en oude bougie prop worden verwijderd. Op Speurders vind je Bougie draad reparatieset delig.


Bevat speciale HSS kranen met 6-pt. Geschikt voor reparatie van bougieschroefdraad. Het betreft hier een bougie bcpr5es lange draad. Met het artikelnummer BCPR5ES.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.