vrijdag 28 oktober 2016

Extra 12 volt aansluiting auto

Auto 12V splitters en stekkers online bij Conrad. Klopt, ik koos speciaal voor Amerikaans, deze auto is geïmporteerd. Wij hadden het vroeger in onze auto als volgt.

Je kunt ook een extra gezekerde kabel die dik genoeg is vanaf de. Sigarettenaansteker met accu maken? Tsja, per auto verschilt het of de 12V-siga-plug gelijk schakelt met het contact.


Makkelijkste lijkt me nog om een extra aftakking te maken op een.

Ik wil een (extra) volt aansluiting voor de tomtom in de auto maken. Twee jaar geleden heb ik een brandje in de auto gehad. Gewoon bij de lokale automaterialenzaak een universele. De volt aansluiting voor de achterpassagiers, hoe wordt deze geschakeld?


Volt aansluiting in bakje onder middenarmconsole? Daarna is het nog een fluitje van een cent om een extra volt aansluiting te maken. Nu het weer bijna vakantietijd is realizeer ik mij dat het toch wel handig kan zijn om een 12V koelbox mee te nemen. Op zoek naar goedkope aanstekerplug + accessoires voor uw auto?


Moet de auto natuurlijk wel 12volt zijn en geen 6volt anders moet er ook nog een omvormer.

Wat voor draad moet ik er tussen leggen, moet dat een extra dikke zijn? Ik heb ook nog een sigarretenaansteker liggen, dus een extra. Blij dat de extra aansluiting er toch in zit.


V aansluiting te vinden en niet in de koffer bak. Ik wil graag een volt aansluiting maken met een sigarettenaansteker. De massaaansluiting is de, die moet naar de massa van de auto. Daarvoor heb je 2of 2Volt nodig.


Tegenwoordig is er zo veel randapparatuur voor een personenauto. Nu heb ik mij Conrad (.nl, electronicaboer) voor weinig losse 12V contactdozen. Hoe kan ik mijn volt auto stekker het beste op het contact zetten (zie uitleg)? Wij willen misschien een autokoelbox aanschaffen, maar ik vermoed dat.


Een dashcam hangt er als een paar extra ogen voor als er wat gebeurt. Dit kunnen we eenvoudig doen door de draad tussen de hemel van de auto te.


Allen deze kunnen we direct op volt aansluiten en zal de camera voeden met de 5. Ik heb dus een Ford Focus Wagon Titanium en een dashcam. Nou heb ik gemerkt dat de 12v-stekker in de middenconsole permanent van. Bejabo kan extra volt aansluitingen plaatsen in de laadruimte, via. Deze autolader heeft twee USB aansluitingen èn een extra 12-volts aansluiting.


Extra: Geschikt voor kleine Norm stekker aansluiting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.