donderdag 27 oktober 2016

Atx kast

Bekijk en vergelijk Behuizingen op Tweakers en maak de beste keuze. Kast midi tower Spire ATX behuizing case mini micro en ATX. Aerocool Aerocool Vs-Window, Tower-behuizing Zwart, ATX 1x inch.

Alleen nu zit ik met het moederbord die heb ik overgenomen uit het HWI budget game pc advies. Dat is een Micro ATX en ik heb een ATX kast? Bij het in elkaar zetten van een PC, is de type behuizing bepalend voor welk type.


Kies dan voor een pc-behuizing waar je zelf alle componenten in installeert.

De Sharkoon VG5-W is een kleurrijke ATX behuizing voor gamers die in deze. Nu heb ik al gezocht naar mini atx kasten maar die zijn zo moeilijk te vinden en vaak ook nog niet mooi. Corsair Carbide SPEC-Blue Led. Computers - pc behuizing met voeding.


BitFenix Nova, ATX, Zwart, Window. Op voorraad bij onze leverancier. Een behuizing voor uw computer bestellen? Afhankelijk van het type behuizing kun je dus een keuze maken uit een van deze vier formaten.


Ik denk dat deze kast én moederbord een ATX formfactor heeft, maar ik wil een uATX (micro) aan gaan schaffen.

Als er een e-atx-moederbord in een behuizing. Neem dan een kijkje in onze showroom! De vormfactor ATX is een standaard voor moederborden en voedingen.


De gaatjes zitten op vaste plaatsen, zodat het plaatsen in een kast uniform blijft. Normaal formaat voor ATX en M-atx moederborden. CoolerMaster Silencio 3micro ATX kast zonder voeding.


Dag lui, ik moet een nieuwe ATX kast hebben. Beetje zitten rondsurfen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Yours 727-micro atx kast zwart glans. En past een mini ATX in een ATX kast?


De kast is van de binnenzijde bekleedt. Want deze kast beschermt niet alleen, maar koelt tevens en verzorgt de stroom. De populairste moederbord formaten zijn ATX en MicroATX. EAN Code: Voorraad: Meerdere op voorraad.


Midi-tower USB-behuizing, Gaming-behuizing Bitfenix Comrade Zwart. Afmeting: Functie: enkelpoligPiekbelasting:Belasting: 10ASpanning: 250VAansluiting: soldeer Opmerking: voor ATX computer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.